Válságenyhítő finanszírozási program a HP-tól
A HP ma mutatta be magyar vállalatoknak szánt új szolgáltatási ajánlatát és versenyképes finanszírozási megoldásait. A kezdeményezés a szűkös beruházási forrásokat és a működési költségvetés várható további csökkenését ellensúlyozva segít a szervezeteknek megvalósítani IT-projektjeiket a mostoha gazdasági környezetben.
Az ajánlat három területet foglal magában:
· Több milliárd dolláros finanszírozási program a kelet-közép-európai és azon belül a magyar szervezetek beruházási tőkeszükségletének kielégítésére
· A piac egyetlen „közmű-infrastruktúra” kínálata, amelyre támaszkodva a szervezetek a gazdasági ciklushoz igazodva, gyorsan bővíthetik vagy szűkíthetik technológiai infrastruktúrájukat – és közben csak a ténylegesen felhasznált erőforrások után fizetnek
· Alkalmazásmenedzsment szolgáltatások a vállalatok működési költségeinek csökkentésére és a szolgáltatási szintek ezzel egyidejű emelésére
Az új program elősegíti az ügyfelek IT-környezetének átalakítását, az infrastruktúrát, az alkalmazásokat és a működési folyamatokat is beleértve. Egyszerre támogatja azokat az ügyfeleket, akik maguk kívánják üzemeltetni infrastruktúra-megoldásukat, és azokat, akik nyitottak a rugalmasságukat növelő, átfogóbb megoldások iránt. A HP finanszírozási szolgáltatásainak alacsony díjaival és rugalmas opcióival kitolható az infrastruktúra- és a szoftverlicenc-költségek felmerülésének időpontja. A HP emellett nemrég vezette be Magyarországon új közmű-jellegű alkalmazkodó infrastruktúra-szolgáltatásait (Adaptive Infrastructure Services (AIS) - Utility Sourcing). Az alkalmazásmenedzsment szolgáltatásokkal kiegészítve ez a megoldás jelentős működési költségmegtakarítást kínál és lehetővé teszi a környezet változó üzleti szükségletekhez igazodó bővítését vagy szűkítését. A finanszírozási opciókkal a vállalatok a szerződés teljes időtartamára „szétteríthetik” projektjeik költségét.
AIS Utility Sourcing és AMS szolgáltatások az üzleti siker szolgálatában
Az AIS Utility Sourcing portfólió sokféle moduláris IT-szolgáltatást kínál az infrastruktúra és az alkalmazások üzemeltetéséhez. A szolgáltatásokat biztonságos, redundáns HP-adatközpontok nyújtják, a havi számlázás csak az igénybe vett szolgáltatásokat tartalmazza, így szinte minden állandó költség és az induló tőkeberuházás is kiiktatható. Az ajánlat akár 30 százalékkal is mérsékelheti a működési költségeket az erőforrások megosztásának és a HP-nál jelentkező méretgazdaságosságnak köszönhetően. A maximális méretrugalmasság érdekében az ügyfelek a megoldás webportálján bármikor korrigálhatják a szolgáltatási szinteket és az igényelt szolgáltatások mennyiségét.
A programban fontos szerepet játszanak a HP globális szakértői csapata által nyújtott alkalmazásmenedzsment szolgáltatások. A HP a helyi és Best Shore erőforrások optimális kombinációjára támaszkodva, kiegyensúlyozott módon elégíti ki az üzleti kultúrából fakadó igényeket és a helyi törvényi előírásokat.
További költségmegtakarítás érhető el, ha az ügyfél folyamatos szolgáltatási szerződést köt a HP-val a projekt megvalósítására. A cashflow kézbentartása és optimalizálása érdekében a HP Financial Services segítségét is igénybe veheti a szoftver- és licencköltségek finanszírozásához.
Kapcsolódó cikkek
- Globális felhő-stratégiával jelentkezett a Fujitsu
- A Microsoft beindította Fix It javítószolgáltatását
- Virtuális workshop a szuperportálról
- Informatikai szolgáltatásokat vásárol a MÁV-START Zrt.
- Szoftvergazdálkodás okosan
- Távgyógyászat
- Bővíti biztonsági konzultációs szolgáltatásait az EMC
- Rendszer a káoszban: Új Novell fájlkezelő programcsomag
- Új biztonsági megoldások a HP-tól: a nyomtatóktól a számítási felhőig
- Jövőre már növekedhet az informatikai piac
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.