A Microsoft megvette az Office.com-ot
Az Office.com címet mostanáig a brüsszeli ContactOffice nevű cég használta, tegnap azonban már megváltoztatták a regisztrációs bejegyzést. Az ügylet anyagi vonzata nem ismert, ugyanis a felek nem nyilatkoztak a vételárat illetően. A korábbi tulajdonos egy ideig még elhelyezheti az oldalon az új honlapjára utaló hivatkozást, hogy az oda érkező internetezők megtalálják a webalapú szolgáltatásokat nyújtó céget. A Microsoft részéről logikus lépésnek tűnik, hogy megvásárolta a webcímet, ugyanis az új site-ot jól fel tudja majd használni a redmondi vállalat az irodai programcsomagot népszerűsítő online kampányában. A szoftvervállalat feltehetőleg az Office.com-on teszi majd elérhetővé az Office 2010 online verizóját. A nyilvános tesztekre az utolsó negyedévben kerül sor, a szolgáltatás a Windows Live ingyenesen hozzáférhető része lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Letölthető a MS Office 2010
- Saját fájljainkhoz nem férhettünk hozzá az Office 2003-ban, a hibát javították
- Kellemetlen hiba az Office-ban – nem elérhetők a védett tartalmak
- Már készül a MS Office 15
- Office 2010 Starter olcsó PC-kre
- Betekintést enged a Microsoft az Office 2010-be
- Mozielőzetessel népszerűsíti az Office 2010-et a Microsoft
- Az Ms-nél olcsóbb Office-letöltések a Dell-től
- Kiszivárgott az Office 2010
- Megérkezett az Office 2007 SP2
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.