A T-Mobile inkább a France Télécomnak adná brit leánycége kezét
A német T-Mobile túl alacsonynak találja az O2 és a Vodafone hétvégén tett, egyenként több mint 3,5 milliárd fontos ajánlatait brit leánycégére, a T-Mobile UK-re. A cég "kezét" legszívesebben a France Télécomhoz tartozó Orange mobilszolgáltatónak adná, amely ugyancsak érdeklődik a felvásárlási lehetőség iránt - írta a brit The Guardian a T-Mobile-hoz közelálló körökre hivatkozva.
Az Orange-zsal való összeolvadástól több száz millió fontos megtakarítást remélnek, és még akkor is az Orange-ot részesítenék előnyben, ha ez a francia cégnek többségi részt jelentene a jövőbeni közös vállalatban.
A Deutsche Telekom - a T-Mobile anyacége - nem kommentálta az értesülést.
A Vodafone és az O2 mobilszolgáltatók mindegyike 3,5 milliárd font feletti ajánlatot tett a T-Mobile brit leánycégére - jelentette a The Sunday Times a hétvégén. Döntés a következő hetekben születhet az ajánlatokról.
A T-Mobile UK - amelynek sorsáról már hónapok óta folynak a találgatások - 15 százalékos részesedésével a negyedik brit mobilszolgáltató. Az ajánlattevők bármelyike számára brit piaci elsőséget jelentene a T-Mobile UK megszerzése.
Az O2 a spanyol Telefónica mobilszolgáltató leánycége.
A T-Mobile brit leányvállalata csökkenő bevétellel és ügyfélvesztéssel küzd a brit piacon.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A T-Mobile és Ericsson: vonzó sajtóbemutató az 50 Mpbs-os LTE-ről
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- A fogyasztóvédők beperelték a T-Mobile-t
- Fekete színű zöld mobil a T-Mobile-nál
- A T-Mobile-nál keddtől kapható az androidos Sony Ericsson Xperia X10
- Július 1-jétől automatikus roaming adatlimit T-Mobile-osoknak az EU-s országokban
- Sikeres a T-Mobile és az Ericsson LTE-tesztje
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
- Az adatforgalom bővülése generálja a mobilpiac növekedését
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.