Magyarországi Vodafone-jubileum
10 év, 500 milliárd forintnyi összbefektetés, 1 milliárd forint feletti társadalmi célú támogatás, 100 százalékot megközelítő lefedettség, 2,65 millió elégedett ügyfél és meghatározó szerep a gyorsan fejlődő mobilinternet-szegmensben – így lehetne egy sms-ben összefoglalni a Magyarországon októberben jubiláló Vodafone teljesítményét.
„A Vodafone magyarországi jelenléte egyértelmű siker, és nem csupán számunkra az, hanem minden magyar mobiltelefonos ügyfélnek - több mint tízmillióan vannak -, hiszen mind globális, mind pedig helyi szinten az ügyfeleket helyeztük a középpontba: magasabb technikai színvonalat, egyszerűbb és több hozzáadott értéket képviselő szolgáltatást, illetve a legújabb innovációkat kínálva nekik. Egy számomra kedves vízilabdás hasonlattal élve: az első negyed után elégedett vagyok a csapat teljesítményével” - mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. vezérigazgatója.
Hozzátette: „A Vodafone Csoport 10 évvel ezelőtt a régióban Magyarországon kezdte a terjeszkedést, csak utána következtek a térség más országai. A Vodafone Magyarországon is a technológiai fejlődés és a legmodernebb megoldások úttörője. Korán felismerte a mobilinternetben rejlő lehetőségeket és mára ebben a szegmensben vezető Magyarországon. „10 év alatt a Vodafone harmadikként érkező szereplőből a mobil iparág innovátorává vált. Büszkeséggel tölt el, hogy nem egészen két év alatt a mobilinternet - a mi munkánknak is köszönhetően - a vezetékes internet teljes értékű alternatívája lett.”
A kiszámítható költségű, korlátlan adatforgalmú előfizetésekre megjelenő igényeket a Vodafone már 2007-ben felismerte, ma pedig minden internethasználati igényre kínál korlátlan adatforgalmú megoldást. Ajánlatai és hálózata egyre kedveltebb, és 2009 szeptemberében már 33%-os volt a szélessávú adathálózaton elért adatforgalmi részesedése.
A Vodafone vezető piaci szereplő az egy főre jutó adatforgalom területén, havonta mintegy 1,99 GB-nyi adatforgalommal. A vállalat szélessávú mobilinternet-szolgáltatása már 334 településen elérhető.
„Ma Magyarországon konszenzus van abban, hogy az internet terjesztése kulcskérdés. Nem kell sok ahhoz, hogy abban is konszenzus alakuljon ki, hogy ez a mobil megoldásokkal érhető el leggyorsabban, leghatékonyabban és ezért legolcsóbban” - jelentette ki Beck György. hozzátéve: „Véleményem szerint a mobilinternet óriási lehetőségeket rejt az ország számára, hiszen az új innovációk révén elérhetővé teszi az internetet a kisebb településeken és a ritkábban lakott terülteken is. Ezzel fontos eszköze a digitális írástudatlanság felszámolásának és az informatikai felzárkózásnak.”
Az idei év a fejlesztések éve a Vodafone-nál: a hálózat folyamatos modernizálása kiemelt cél, illetve a negyedik generációs LTE technológiára kész hálózat tesztelése is folyik már. A vállalat idén 500 millió forint beruházással létrehozta a miskolci, 300 főt foglalkoztató ügyfélszolgálati központját, és fejleszti a fővárosban lévő globális pénzügyi központját is. Mindezek hatására a társaság jelenlegi 1400 fős alkalmazotti létszáma az év végére várhatóan megközelíti a 2 ezer főt.
Kapcsolódó cikkek
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Vodafone: jövőre stabilizálódik a mobilpiac
- A válság ellenére is fejleszt a Vodafone
- Vodafone-jubileum
- A Vodafone regionális ügyfélszolgálati központot nyitott Miskolcon
- Vodafone: 50 százalékos nyereségcsökkenés, itthon stabil bevétel
- Vodafone: 1 százalékkal nagyobb bevétel
- Új értékesítési csatorna: Vodafone Kioszk
- Folyamatos növekedésben a Vodafone Magyarország
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.