51 millió forint nyereséget ért el október végéig a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft Számítástechnikai Nyrt. 600 millió forint árbevételt és 51 millió forint adózott nyereséget ért el az idén az első tíz hónapban - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde honlapján csütörtökön.
Tavaly ugyanebben az időszakban 462 millió forint árbevétele és 1,4 millió forint nyeresége volt az ügyviteli szoftvereket fejlesztő cégnek.
A társaság részvényeinek október 30-i tőzsdei bevezetésekor a cég alapító tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója, Kulcsár Tibor úgy nyilatkozott, hogy 2009-ben 800 millió forint bevétel várható.
A magyar számviteli szabályok alapján készült, nem konszolidált adatok szerint az első tíz hónap üzemi nyeresége közel 41 millió forint volt, pénzügyi tevékenységből pedig 23 millió forint nyeresége származott a cégnek. Az adózás előtti eredmény megközelítette a 64 millió forintot.
A 60 millió forint jegyzett tőkéjű társaság saját tőkéje meghaladja a 151 millió forintot.
A Kulcs-Soft részvényeit a Budapesti Értéktőzsde "B" kategóriájába vezették be. A 10 forint névértékű papírok csütörtökön 858 forinton forogtak, 10 forinttal magasabban az előző napi záróáruknál.
Kapcsolódó cikkek
- A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
- Kulcs-Soft - Libra Szoftver stratégiai együttműködés
- Nőtt a Philips profitja a negyedik negyedévben
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- A Kulcs-Soft a teljes nyereségét osztalékfizetésre fordítja
- Red Hat: a 2010-es pénzügyi harmadik negyedévben 18 százalékos árbevétel-növekedés
- Kulcs-Soft: 709 millió forint árbevétel november végéig
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.