A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
A Kulcs-Soft Számítástechnikai Nyrt. összesen 120 millió forint osztalék kifizetését tervezi az eredménytartalékot is felhasználva, egy részvényre így 20 forint osztalék jut.
A tőzsde honlapján közölt közgyűlési előterjesztések szerint a 2009. évi 97,265 millió forint adózott eredmény mellett az előző évek eredménytartalékából 22,735 millió forintot is felhasznál a társaság az osztalék kifizetésére.
Az osztalékjavaslatról a társaság április 22-én tartandó közgyűlése dönt.
A 60 millió forint jegyzett tőkéjű társaság 10 forint névértékű részvényeinek 95 százaléka Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató és Turbucz Erika igazgatósági tag tulajdonában van. A Kulcs-Soft részvényeit 2009 október végén vezették be a Budapesti Értéktőzsde "B" kategóriájába. A papírok jelenleg 690 forintot érnek a tőzsdén.
Az éves beszámoló szerint az ügyviteli szoftvereket fejlesztő cég 2009-ben 749,5 millió forint árbevételt ért el az előző évi 608 millió forint után. Üzemi eredménye 91,5 millió forintra nőtt a 2008. évi 20 millióról. Az adó előtti eredményt 28,5 millió forint pénzügyi nyereség is javította, ami így 119 millió forintot ért el, szemben az egy évvel korábbi 20,7 millió forinttal. A 2009. évi adózás utáni nyereség 97,3 millió forint lett az előző évi 18 millió forint után.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
- Digitális magazinolvasó iPad-re
- Econet.hu: 607,2 millió forint veszteség
- Nagyobb lett a vártnál a Dell negyedéves profitja
- Bookline: 4,3 százalékkal nőtt a forgalom az I-III. negyedévben
- Az Infineon félvezetőgyártó növelte profitját
- A vártnál nagyobb nyereség a Vivendinél
- Az Intel a tervezettnél 14 százalékkal több osztalékot fizet
- Nagy profitnövekedés az Ericssonnál
- A vártnál nagyobb nyereség és bevétel az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.