Visszaszámlálás a CES-ig - Minden napra egy kütyü
Már bizonyára mindenki nagyon várja a jövő év legnagyobb eseményét, a CES-t Las Vegas-ban, ahol már január elején kiderül, hogy mire fogunk milliárdokat költeni – már ami az otthoni szórakozást illeti. Aki esetleg nem bírná kivárni a sok csillogó újdonságot, azt ezúton megnyugtatjuk: elindult a végső visszaszámlálás!
A „Visszaszámlálás a CES-ig, azaz az Innováció 30 napja” az alábbi linken érhető el:
http://www.cnet.com/ces/30-days-of-innovation/
A több mint 330 új kiállítóval a 2010-es CES egyébként rekord részvételre készül. Több száz négyzetméteres alapterületű csillogó-villogó standok csábítják a látogatókat is, akik – az előrejelzések szerint – jóval többen lesznek a száztízezernél is. Nos, Bábel tornya idén sem Vegas-ban fog felépülni, ugyanis ők a világ 140 országából érkeznek, hogy rácsodálkozzanak a szórakoztató elektronika legújabb fejlesztéseire.
A CES ízelítőjeként a vásár első napjáig „webtálalt” újdonságok már előre jelzik a januári négy napos dömping erejét. Az új technológiák, termékek, hardverek és szoftverek a szórakoztató elektronika minden szegletéből mintegy húszezerre rúgnak, úgyhogy nem árt az előzetes felderítés. Amíg pedig az innovációs díjazottak listája nem szivárog ki, addig legalább ezzel a 30 innovatív megoldással a neten is megismerkedhetünk. Egészen a CES megnyitásáig, 2010. január 7-ig.
További információkat a kiállítással kapcsolatban a www.cesweb.org, oldalon talál.
Kapcsolódó cikkek
- e-Health Week 2010: átütő siker Barcelonában
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Megnyílt azt első magyar virtuális szoftverkiállítás
- 10 órakor nyit a Szoftverbörze
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- CeBIT 2010 - 3,7 százalékkal több látogató
- Ma nyílik a hannoveri CeBIT informatikai kiállítás és vásár
- Saját fejlesztésű szoftverrel mutatott be okostelefont a Samsung
- Mobile World Congress: magyar cégek is kiállítanak
- Szakértők segítenek a szoftverbörzén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.