Üzleti Etikai Díjat kapott a VirusBuster
Idén tizedik alkalommal osztották ki a rangos elismerést, melyet kisvállalati kategóriában az informatikai biztonság hazai specialistája nyert.
Tegnap este a budapesti Best Western Hungária Hotel báltermében tartott jubileumi díjátadó gálán a vállalat egészének tiszta működése részesült nem akármilyen nyilvános elismerésben. A László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit főszerkesztője által alapított Üzleti Etikai Díjat kisvállalati kategóriában Bozsó Julianna, a VirusBuster ügyvezetője vehette át.
Az ezredforduló évében létrehozott elismerés célja, hogy felhívja a hazai társadalom figyelmét azokra a cégekre, vállalatokra, amelyek felelős tevékenységükkel és gondolkodásukkal, magatartásukkal példát mutatnak, erősítik a bizalmat a társadalom és az üzleti szféra között. A kisvállalati, nemzeti, közép- és multinacionális vállalati kategóriában kiosztott nagy presztízsű díjat idén is az üzleti élet jeles képviselőiből és a díjalapítókból álló zsűri ítélte oda. A bírálók közt túlnyomó többségben olyanok ültek, akik maguk is már díjazott cég élén állnak. Az Üzleti Etikai Díj támogatói a Microsoft, a Pannon és az Electrolux.
Kapcsolódó cikkek
- A vírusokat nem érdekelte az áprilisi választás
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
- Megújította licencszerződését a VirusBusterrel az Agnitum
- Indiai céggel lépett stratégiai partnerkapcsolatra a VirusBuster
- Szupermárka a NOD32
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.