Hazai internetfelhasználási szokások

forrás: Carnation Consulting forrás: Carnation Consulting, 2000. március 31. 17:27
Az egy évnél rövidebb ideje internetezők inkább a magyar weboldalakat olvassák - tudható meg többek között a Carnation Research 2500-as mintából végzett reprezentatív felméréséből.
A kutatás eredményei szerint az aktív internetezőkről elmondható, hogy több mint kétharmadrészt férfiak, ugyanilyen arányban aktív dolgozók, és valamivel több mint minden második kérdezett kora 18 és 29 év között van. A vizsgált populáció erősen urbánus: 85%-ban városiak, s a városban élők fele budapesti. A válaszadók végzettség tekintetében jól képzettnek mondhatók, hiszen több mint 50%-uk érettségizett és/vagy felsőoktatási intézményekben tanul, valamint közel ugyanennyien befejezett felsőfokú végzettséggel rendelkeznek.

A kutatás tanulsága szerint a régebben internetezők sokkal intenzívebben látogatják a külföldi honlapokat, mint az internettel csak az elmúlt évben megismerkedő kérdezettek. A két évnél régebben internetezők 73%-a vegyesen olvas külföldi és magyar oldalakat, míg az egy évnél rövidebb ideje netezők 54%-a elsősorban magyar weblapokat látogat.

A kutatás részletes eredményei már hozzáférhetőek a Carnation Researchnél.

Kulcsszavak: kutatás Carnation +fontos

Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával

Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.

2024. november 5. 20:21

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk

Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.

2024. november 5. 15:00

Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot

A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.

2024. november 5. 14:59

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51