Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
2010. március 26-án közös sajtótájékoztató keretében jelentette be a Kulcs-Soft számítástechnika Nyrt. és a CAS Software Ag., hogy a 2007 óta tartó együttműködésüket egy új szolgáltatás magyarországi bevezetésével még szorosabbra szeretnék fűzni. Ez az új szolgáltatás a német cég SaaS CRM megoldása: a CAS PIA.
A CAS PIA online alapú szoftverrendszer megoldást jelent azon cégek számára, amelyek nem rendelkeznek megfelelő hardveres háttérrel, vagy nem akarnak egy összegben sokat invesztálni egy CRM szoftver bevezetésébe. Ezeknek a cégeknek szeretné a Kulcs-Soft biztosítani azt a lehetőséget, hogy kis költséggel egy innovatív CRM rendszer használatával fejleszthessék vállalatukat, nekik is legyen lehetőségük az ügyfeleik professzionális kiszolgálására és az adataik naprakészen tartására.
A SaaS CRM megoldások egyre nagyobb részt szakítanak ki a CRM piacból. Sikerüknek titka, hogy nem igényelnek nagy beruházást, így kicsi a döntési kockázat az ügyfél részéről. Másrészről az online technika miatt a rendszer sokkal rugalmasabbak, mint a telepítendő CRM szoftverek, hiszen bármely számítógépről bejelentkezve használhatók a világ minden pontján, anélkül, hogy az ügyfélnek kéne ehhez a hardveres és a biztonsági hátteret megteremteni.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
- Digitális magazinolvasó iPad-re
- iDeal CRM 6.0
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Két és fél nap tanulás, szórakozás Tihanyban
- A Kulcs-soft Nyrt. a felsőoktatásban
- Online üzleti keresőt indított a Kulcs-Soft
- Terjeszkedik a Kulcs-Soft
- Dynamics CRM 2011
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.