Újabb virtualizációs megoldásokat fejlesztett a T-Systems
Bár az IDC piackutató felmérése szerint ma még csupán a magyar vállalatok 10 százaléka használ virtualizációs megoldásokat, abban minden hazai piaci szereplő egyetért, hogy két éven belül robbanásszerű fognak elterjedni idehaza is a hosztolt és a bérelhető informatikai szolgáltatások.
A gazdasági válság okozta megrázkódtatásokból nehezen áll fel világszerte az IT szektor, azonban azt a piaci szereplők többsége időben felismerte, hogy az egyetlen kiutat ebből a helyzetből a fejlesztések garantálják. Az innovációk egyik jelentős fókuszát a hoszting - és a szoftverszolgáltatások jelentik világszerte, így Magyarországon is, miután a költségek csökkentése és a hatékonyság fokozása lett a legfőbb szempont 2009-ben a vállalati infokommunikációban. Az ingyenesen elérhető szoftver elérhetőségeken túl, illetve a nagy IT szolgáltatók alkalmazásai mellett a távközlési szolgáltatók is megjelentek a saját megoldásaikkal a hazai piacon. A Magyar Telekom Vállalati Szolgáltatások Üzletága, a T-Systems 2009-ben második felében vezette be a Virtualoso termék családját, amelyen belül virtuális szervert , telekonferencia szolgáltatást, csoportmunka és levelező rendszert, mobil e-mail szolgáltatást is igényelhettek a vállalkozások beruházás nélkül, havidíjas rendszerben.
A Virtualoso csomag idén három új, igénybe vehető alkalmazással is bővült. A Virtualoso SMS a széles ügyfélkörrel, sok törzsvásárlóval, vendéggel, illetve nagy dolgozói létszámmal rendelkező vállalatoknak, intézményeknek biztosít nagyszámú, célzott SMS egyidejű küldésére és fogadására alkalmas, egyszerűen kezelhető webes felületet. A Virtualoso BackUp a vállalati adatbiztonságához járul hozzá, azzal, hogy biztonságos adatparkban archiválja a céges szerverek, és PC-k kritikus adatait. A Virtualoso VoiceCenter a hívásmenedzselési feladatok praktikus kezelésében ad háttértámogatást a vállaltoknak. A vállalati igények szerint testre szabható, webes felületű rendszer minden bejövő hívását fogad és a telefonálót a témában illetékes kollégához irányítja, sőt akár tájékoztatást is ad termékekről, szolgáltatásokról.
Kapcsolódó cikkek
- Új, önkiszolgáó vállalati portál
- T-Systems TóPARK outsourcing együttműködés
- GVH-engedély a T-Systems-nek az ISH Informatika felvásárlására
- ITware: teljes körű vállalati e-szolgáltatások
- IT-szolgáltató központot adtak át Debrecenben
- Szervertermet nyitott Győrben a Magyar Telekom
- Havidíjas informatikai csomag kkv-knak
- T-Systems - nehéz időszak vár az infokommunikációs szektorra
- Magyar Telekom: Erős teljesítmény, pozitív eredmények
- Készenléti Tetra: tudatosítás a Tölösiben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.