A HP befejezte a 3Com felvásárlását
A HP részvényenkénti 7,9 dolláros áron befejezte a 3Com Corporation akvizícióját. A készpénzes tranzakció értéke így megközelítőleg 2,7 milliárd dollár.
A HP a 3Com hálózati switcheit, routereit és biztonsági portfólióját integrálja a vállalat már meglévő HP ProCurve megoldásainak sorába.
A 3Com akvizíciója által kibővül a HP Ethernet switcheinek kínálata, a portfólió router megoldásokkal egészül ki, valamint jelentősen megerősödik a vállalat pozíciója a kínai piacon. A 3Com TippingPoint biztonsági termékcsaládja hozzájárul a HP hálózat-biztonsági megoldásainak kiszélesítéséhez.
A termékek integrációjáról további információkat későbbi időpontban jelent be a cég.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb céget vásárol fel a Hewlett-Packard
- A HP győzelmével zárul a Dell kontra HP felvásárlási csata
- A HP ismét rátromfolt a Dellre, már 2 milliárdot ér a 3PAR
- Komolyan verseng a Dell és a HP a 3PAR-ért
- Saját rekordjait döntögeti a HP
- Lemondott a szexuális zaklatással vádolt HP-vezér
- HP: 30 százalékkal csökkent hardverpiac
- Csökkent a Hewlett-Packard nyeresége
- További több ezer fős elbocsátás a Hewlett-Packardnál
- Majdnem 25 000 embert bocsát el a HP
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.