Virágokkal a termelékenységért
A 11 ország kkv-dolgozóira kiterjedő felmérésből kiderült, hogy az irodai növények és virágok a válaszadók 55 százalékánál fokozzák az egyéni produktivitást, míg az iroda elhelyezkedése, valamint az üzletek és éttermek közelsége csak a munkatársak 38 ill. 34 százalékánál ér el ilyen hatást.
A HP „LaserJet Pays You Back" (A LaserJet megtérül) kampányának keretében végzett másik vizsgálat azokra – a gyakran észrevétlen – értékekre világít rá, amelyekkel a HP LaserJet nyomtatók az elmúlt 25 évben gazdagították a világ kis- és középvállalatait.
A felmérés szerint leginkább a vezetők azok, akiknél megtérülnek a hagyományosan munkakiesésnek tartott tevékenységek: a vezetők 74 százaléka hozzáadott értéket „nyer ki” például a reggeli kávészünetből, 66 százalékuk pedig a kollégákkal való közös ebédből – míg a nem vezető beosztásúaknál 64 ill. 40 százalék ez a két arány.
Az eredmények szoros összefüggést mutattak a kollégákkal folytatott kapcsolatépítés lehetősége és a munkahelyi hatékonyság között. Összességében véve a válaszadók úgy nyilatkoztak, hogy a kollégák társaságában elköltött ebéd háromszor olyan eredményes (60%) a munkavégzés hatékonysága szempontjából, mint az egyedüli étkezés (20%). Hasonló megállapításokra jutott a felmérés a munkaidő utáni közös programokkal kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkek
- Első HP 27 hüvelykes minden egyben munkaállomás
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- A rugalmas munkavégzés összefügg a termelékenységgel
- HP ENVY 14 Spectre Ultrabook törésálló üvegházban
- HP-bejelentések a CES előtt
- Az átlagbér háromszorosát is megkereshetjük a magyar elektronikai ágazatban
- Biztonsági intelligencia megoldások a szabályszegések megfékezésére
- Új irányzatok és nyomtatócsaládok a HP-tól
- Nem változtat stratégiáján a romokban lévő HP
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.