B&P Braun & Partners – Adverticum: tulajdonszerzés és stratégiai partnerség
Jövőfókusz és stratégiai partnerség
A B&P Braun & Partners 26%-os minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán piacvezető Adverticum Zrt.-ben. Az eladó a korábbi vezetőkből és szakmai befektetőből álló magánbefektetői csoport. A tulajdonosváltás a jelenlegi működést nem befolyásolja, ugyanakkor a szinergiák, a bővülő tudás, üzleti potenciál és közös fejlesztések révén jelentősen támogatja az Adverticum növekedési potenciálját.
A B&P Braun & Partners 26%-os minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán meghatározó jelentőséggel bíró Adverticum Zrt.-ben. Az akvizíció révén a B&P csoport újabb jövőiparágba fektet be, ezúttal a tanácsadói piac mellett a médiapiac egy fontos háttérterületén. Az Adverticum az online hirdetések kiszolgálása terén piacvezető, saját fejlesztésű technológiái révén mind a tartalom-menedzsment, mint az online hirdetés-kiszolgálás világában úttörő megoldásokat tud nyújtani, amelyekre építve a cég további jelentős innovációkat készít elő az online média- és hirdetési piacon. Az Adverticum piaci pozíciója, tervezett fejlesztései, működési területei számos szinergiát rejtenek a B&P Braun & Partners csoporttal és a tulajdonosi kapcsolaton túli stratégiai partnerség mindkét cég számára előnyöket kínál.
„Az Adverticum olyan cég, mely a média területén elsősorban a jövőre fókuszál. Gondolkodása, szolgáltatásai, termékei a médiaipar megújulásának eszközei lehetnek, a közös gondolkodástól, együttműködéstől, kölcsönös tanulástól közös sikereket várok” – mondta Iglódi Csaba, a B&P Braun & Partners társtulajdonosa.
A B&P Braun & Partners az elmúlt időszakban növelte piaci részesedését Romániában, ahol branding cégben szerzett tulajdont, valamint néhány hónappal ezelőtt – a tanácsadó cégek között elsőként – social média officer-t nevezett ki. A B&P Braun & Partners 2010-ben fejlesztette ki a márkák erejét feltáró Brand Community Survey-t, amely a vállalat kutatási termékei sorában a CSR 24/7-et és a Reputation Ratinget követi. A B&P Braun & Partners tulajdonszerzése beleillik abba a stratégiai üzletfejlesztési folyamatba, amely az organikus fejlődés mellett a határterületek szisztematikus megismerésére, és az ezen a megismerésén alapuló továbblépésre koncentrál.
Adverticum Zrt.
Az Adverticum AdServer Magyarország piacvezető hirdetés-kiszolgálója, az online reklámpiac közkedvelt, széles körben elismert alkalmazása. Az AdServer által megjelenített hirdetések száma folyamatosan növekszik. A rendszer jelenleg mintegy ötmillió internetező számítógépére juttat el napi 6-800 millió, havi szinten átlagosan 16 milliárd hirdetést. Az Adverticum a hirdetések hatékonyságának növelése érdekében a közelmúltban kezdte el bevezetni az úgynevezett M.O.R.E (Marketing Optimization by Reactions of End-users) technikát az úgynevezett következő generációs AdServeréhez, amely tartalmaz egy sor korszerű személyre szabott hirdetés-kiszolgálási megoldást (pl. remarketing, behavioral targeting).
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.