B&P Braun & Partners – Adverticum: tulajdonszerzés és stratégiai partnerség
Jövőfókusz és stratégiai partnerség
A B&P Braun & Partners 26%-os minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán piacvezető Adverticum Zrt.-ben. Az eladó a korábbi vezetőkből és szakmai befektetőből álló magánbefektetői csoport. A tulajdonosváltás a jelenlegi működést nem befolyásolja, ugyanakkor a szinergiák, a bővülő tudás, üzleti potenciál és közös fejlesztések révén jelentősen támogatja az Adverticum növekedési potenciálját.
A B&P Braun & Partners 26%-os minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán meghatározó jelentőséggel bíró Adverticum Zrt.-ben. Az akvizíció révén a B&P csoport újabb jövőiparágba fektet be, ezúttal a tanácsadói piac mellett a médiapiac egy fontos háttérterületén. Az Adverticum az online hirdetések kiszolgálása terén piacvezető, saját fejlesztésű technológiái révén mind a tartalom-menedzsment, mint az online hirdetés-kiszolgálás világában úttörő megoldásokat tud nyújtani, amelyekre építve a cég további jelentős innovációkat készít elő az online média- és hirdetési piacon. Az Adverticum piaci pozíciója, tervezett fejlesztései, működési területei számos szinergiát rejtenek a B&P Braun & Partners csoporttal és a tulajdonosi kapcsolaton túli stratégiai partnerség mindkét cég számára előnyöket kínál.
„Az Adverticum olyan cég, mely a média területén elsősorban a jövőre fókuszál. Gondolkodása, szolgáltatásai, termékei a médiaipar megújulásának eszközei lehetnek, a közös gondolkodástól, együttműködéstől, kölcsönös tanulástól közös sikereket várok” – mondta Iglódi Csaba, a B&P Braun & Partners társtulajdonosa.
A B&P Braun & Partners az elmúlt időszakban növelte piaci részesedését Romániában, ahol branding cégben szerzett tulajdont, valamint néhány hónappal ezelőtt – a tanácsadó cégek között elsőként – social média officer-t nevezett ki. A B&P Braun & Partners 2010-ben fejlesztette ki a márkák erejét feltáró Brand Community Survey-t, amely a vállalat kutatási termékei sorában a CSR 24/7-et és a Reputation Ratinget követi. A B&P Braun & Partners tulajdonszerzése beleillik abba a stratégiai üzletfejlesztési folyamatba, amely az organikus fejlődés mellett a határterületek szisztematikus megismerésére, és az ezen a megismerésén alapuló továbblépésre koncentrál.
Adverticum Zrt.
Az Adverticum AdServer Magyarország piacvezető hirdetés-kiszolgálója, az online reklámpiac közkedvelt, széles körben elismert alkalmazása. Az AdServer által megjelenített hirdetések száma folyamatosan növekszik. A rendszer jelenleg mintegy ötmillió internetező számítógépére juttat el napi 6-800 millió, havi szinten átlagosan 16 milliárd hirdetést. Az Adverticum a hirdetések hatékonyságának növelése érdekében a közelmúltban kezdte el bevezetni az úgynevezett M.O.R.E (Marketing Optimization by Reactions of End-users) technikát az úgynevezett következő generációs AdServeréhez, amely tartalmaz egy sor korszerű személyre szabott hirdetés-kiszolgálási megoldást (pl. remarketing, behavioral targeting).
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.