Siebel alapú CRM megoldás a KFKI-tól

2000. április 18. 09:30
A KFKI Számítástechnikai Rt. Egyedi Alkalmazás-Fejlesztési Iroda (IFI) 2000. május 3-án, szeminárium keretében mutatja be CRM-szolgáltatásait és a termékét partnerei, az IBM, Lucent és a Siebel együttműködésével.
A legsikeresebb CRM termékek közül több a marketing vagy az értékesítés területéről indult, nem a hagyományos szoftvergyártók fejlesztésének eredménye. Független piackutatók egybehangzó véleménye szerint a Siebel a piacvezető CRM termék, funkcionálisan a legteljesebb megoldást adja, konzisztens, és skálázható is. A gyakorlatban bizonyította, hogy néhány felhasználótól néhány ezer felhasználóig működőképes. Szolgáltatásai marketing területen támogatják pl. a lehetőségek elemzését és minősítését, bemutató kezelést, ügyféljelöltek kiválasztását, termék információk kezelését és termék kiválasztást, kampányok tervezését és lebonyolítását, kereskedelmi területen a folyamatok, erőforrások tervezését, az értékesítés előrejelzést, az értékesítési folyamat kezelését (területekkel, eladó csoportokkal, jutalékokkal), a termék információk kezelését és a termék konfigurálás, árlista és kvóta kezelést. Az ügyfélgondozás modul szolgáltatása pl. a szerződés- és szolgáltatáskezelés, ügyintézőkiválasztás, szolgáltatásazonosítás- és kiválasztás, feladatütemezés, problémakezelés.

A rendszer helyhez kötött, felhasználói, ügyintézői, vezetői munkahelyek, távoli web-es munkahelyek és mobil munkahelyek kiszolgálására képes. A mobil munkahelyek (notebook, palmtop, PDA) számára kétirányú, biztonságos adatszinkronizálást biztosít.

Az IFI a CRM megoldásokat is projekt keretében fejleszti, három párhuzamos területen. Ezek: a működési folyamatok kezelése, alkalmazási rendszerek fejlesztése, arhitektúra kezelés. Mindhárom területen végez modellezést (rendszerelemzést és tervezést), megvalósítást, bevezetést.

Kulcsszavak: KFKI IFI Siebel ügyvitel

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01