Da Vinci Learning csatorna a T-Home kínálatában
2010. augusztusától további 350 ezer háztartásban elérhető a Da Vinci Learning, az egész családnak szóló tudományos és oktató csatorna a berlini székhelyű Da Vinci Media és a Magyar Telekom megállapodásának köszönhetően.
Mostantól a T-Home előfizetők is nézhetik a Da Vinci Learning műsorát - az analóg kábel platform kivételével valamennyi televíziós platformon, azaz digitális kábeltelevízión, SAT TV-n és IPTV-n fogható a csatorna.
A Da Vinci Learning oktatási TV-csatorna kiemelkedő színvonalú oktatási műsorokat kínál gyermekek, kamaszok és felnőttek részére. Valódi ismeretek, személyre szabott inspiráció és a színvonalas otthoni szórakozás ötvözetét nyújtja nézőinek. A tv-csatorna műsorstruktúráját úgy állították össze, hogy az megkönnyítse a tanulás folyamatát, és életre hívja a könnyed, tévénézés közbeni tanulást, ahol nézőiket játékosan arra ösztönzik, hogy részt vegyenek az izgalmas válaszok megtalálásában. Napi 24 órás műsorkínálatának tematikájában megtalálhatók a tudományok, a technika, az emberi test, a kultúra és a jövőkutatás területei.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- Tudományos pályázatot hirdetett a Google tinik számára
- VIDEOTORIUM néven oktatási-tudományos videomegosztó portál indult
- Szupergyors, világszínvonalú magyar optikai hálózat indul
- Szuperszámítógépes rendszerekkel bővült a győri egyetem
- Petíció T-Home, Beszélgessünk! Fórumért
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb nyolc Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei településen
- A Magyar Telekom idén is támogatja a Kutatók Éjszakáját
- Félmilliárdos Magyar Telekom-kábelhálózat Szabolcsban
- Nőtt a digitális televíziózásra előfizetők száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.