A virtualitás és valóság találkozása: Mio-játék a Facebookon
A Mio egy virtuális világkörüli utazásra invitálja vállalkozó kedvű felhasználóit a legújabb Facebook játékának keretében. A játékosok feladata, hogy fényképeken örökítsenek meg híres épületeket, látványos tájképeket, tereptárgyakat autójukból, miközben Mio készülékük kijelzőjén is az adott látnivaló jelenik meg.
A játékban való részvétel feltétele a fénykép feltöltése a Mio hivatalos rajongói oldalára (http://www.facebook.com/miobuzz). A képekre a „Tetszik” gombbal lehet szavazni 2010. augusztus 16. és 31. között. A 20 legkedveltebb fotó készítőinek nyereménye 1-1 limitált kiadású, 2 GB-s Mio Spirit pendrive.
„A verseny keretén belül a felhasználók megoszthatják másokkal utazásaik élvezetes pillanatait, és egyúttal kapcsolatba is léphetnek egymással a Mio felhasználók a világ minden tájáról” – mondta Rick Liao, a Mio globális marketing igazgatója. A Mio 2009 októberében hozta létre hivatalos Facebook rajongói oldalát, amelyhez azóta 2254 rajongó csatlakozott a világ 19 országából. A 2002-ben alapított vállalat jelenleg Taiwanban, Kínában, Észak-Amerikában, Ausztráliában, Japánban és Dél-Koreában működik.
Kapcsolódó cikkek
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
- "Négy Évszak a Balatonon" fotópályázat indul a Balatoniwiven
- Lehet nevezni a Sony World Photography Awards 2012-re
- Városom a XXI. században: fotópályázat a Vidanettől
- Magyar díjazott a Syngenta fotópályázaton
- Indul a XXIX. Sajtófotó pályázat
- Panasonic LUMIX digitális fotópályázat
- Ingyenes Mio navigáció forgalomfigyeléssel már Magyarországon is
- Elindult a Nikon nemzetközi fotópályázata
- Új navigviós eszközök: Mio Moov S600
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.