Pénteken kezdődik az 50. évfordulós IFA
A neves IFA minden évben a számos termékújdonság mellett legígéretesebb, éppen befutó, vagy a közeljövőben elterjedő technológiára koncentrál. Az idei évben ez egyértelműen a harmadik dimenzió megjelenése lesz az elérhető árú, otthonainkban is használható eszközökben. Ezt sugallja a szakvásár weboldala is, mely már nyitóoldalain is a 3D-re utal. Ha egy kicsit belenézünk a részletekbe, rögtön kiderül, hogy megnyitó beszédek között is ezzel a témával találkozhatunk, külön kiemelve a 3D szerepét a sportközvetítésekben és a filmek területén. Az idén félszáz éves IFA olyan témát szándékozik kibontani, mely alapvetően változtathatja meg otthoni televíziózási és filmnézési szokásainkat. A harmadik dimenzió megjelenéséhez képest a Full HD felbontás egyszerű technikai kérdésnek számít, hiszen itt valóban teljesen, alapvetően új megoldásokra van szükség. A térbeli megjelenítés régi vágya az emberiségnek, gondoljunk csak a mára több mint száz éves sztereó fényképekre. A sportban még a videobírók körül folyik a vita, ám képzeljük el, hogy egy-egy visszajátszás során a labdát térben követhetjük nyomon. Mindehhez azonban számos új megoldásra van szükség, mind a műsorkészítés, mind a sugárzás, mind a lejátszás terén, és éppen ezek az IFA fő területei. A nagy gyártók közül többen ezt az évet nevezték meg a 3D technológiára történő áttérés kezdő időpontjának, így számos új eszköz megjelenésére számíthatunk. Az IFA ráadásul igen jó időpontban kerül megrendezésre a termékek piaci bevezetéséhez, hiszen a most bejelentésre kerülő modellek éppen az év legfontosabb értékesítési időszakára, a karácsonyi vásárlási szezonra már a boltokba is kerülhetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- LED projektor az örökkévalóságnak
- 700 új egyedi találmány a nürnbergi innovációs szakvásáron
- A rádióháborútól a kiberhadviselésig a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
- Készül Európa legjelentősebb informatikatörténeti gyűjteménye
- Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.