Az ügyfelek harmada preferálja az internetes biztosításkötést
Az Union Biztosító felmérése szerint az ügyfelek 31 százaléka inkább interneten köt biztosítást, mint hagyományos módon, ehhez azonban olyan termékek is kellenek, amelyeknél kevés adatot kell megadni a szerződés megkötéséhez.
A 30-39 éves korosztály az, amely legjobban vonzódik az internetes biztosításkötéshez, 42 százalékuk választotta azt a felmérés során. Nem várt eredmény volt az, hogy még az 50-59 év közti megkérdezetteknek is a negyede választotta az on-line biztosítást.
A közlemény kifejti, hogy a hagyományos biztosítási termékek nem tehetők fel automatikusan az internetre. A vásárlók az olyan on-line biztosítást keresik, amely kevés adat megadásával hozható tető alá. Ugyan ezt erősítette meg szerdán a biztositas.hu internetes alkusz társaság az MTI-nek: ősztől több biztosító olyan egyszerűsített cascóval lép piacra, amelynél a szerződéskötéshez a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) adatai elegendőek, és amennyiben használt az autó, nincs szükség helyszíni szemlére sem.
Az Union Biztosító tapasztalata szerint nem csak a szerződéskötést, hanem a díjfizetést, a kárbejelentést és a kapcsolattartást is interneten akarják intézni az ügyfelek. Az így szinte automatává tett ügyintézés olcsóbbá teszi a biztosítást. Ez például a cascónál 10 százalék árengedményt jelent.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- Internetezők szociális hálózata
- 2.6 millió magyar a Facebookon!
- Okostelefonnal lehet fizetni a Starbucks kávézókban
- A NextChat.hu megkezdte működését
- Már hétévesen rendszeresen interneteznek az európai gyerekek
- Book Saver: A digitális könyvfaló
- Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj - Meghosszabbított nevezési határidő
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
- Internetes radírral törölhetők a világhálón felejtett fényképek
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.