Blogversenyt hirdet a Nokia
A rendkívül egyszerű és teljesen ingyenesen használható Ovi App Wizard szolgáltatás lehetőséget ad egyszerű widgetek készítésére, amelyek a Nokia okostelefonokon gyorsan elérhetővé teszik a kedvenc oldalakat, blogokat. Az Ovi App Wizard segítségével a mobil blog-olvasó alkalmazás létrehozása par percig tart mindenfajta programozási tudás nélkül. A szolgáltatás gondoskodik az Ovi Áruházba történő publikálásról is. A Nokia Ovi Áruháza segítségével a bloggerek még több olvasót elérhetnek, hiszen az Ovi Áruházból bárki letöltheti a widgetjüket, és ezután a Nokia okostelefonokról bárhol, bármikor elérhetik az adott blogot.
Minden kategória nyertese egy-egy Nokia C6, Symbian-alapú okostelefonnal lesz gazdagabb, melyet kifejezetten üzenetküldésre és közösségi kapcsolatépítésre tervezték. A Nokia C6 teljes QWERTZ billentyűzettel rendelkezik, így az üzenetek, e-mailek vagy akár a blogírás csak néhány pillanat. A 3,2”, személyre szabható kijelzőn kényelmes az internetezés, valamint a kezdőképernyő gyors hozzáférést biztosít a levelezéshez, a közösségi oldalakhoz, valamint Ovi Áruházból letölthető kedvenc alkalmazásokhoz, tartalmakhoz.
A versennyel kapcsolatos további információ a következő weboldalon található: www.nokia.hu/appwizard
Kapcsolódó cikkek
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- Piros és zöld színekben is elérhető lesz a Nokia Lumia 800
- Nokia 803: a multimédiás szörnyeteg
- Nokia - NGM: közös munkacsoport a dolgozók munkahelyhez juttatására
- A Nokia Komáromban 2.300 főt bocsát el
- 1,4GHz-es processzorral érkezhet az utolsó Symbian-os mobil – Nokia 801
- Első magyarországi Országos Szoftvertesztelő Verseny 2011-2012
- Trendrakás: mikroblog a T-Mobile-tól
- A T-Mobile-nál mától kapható a Nokia Lumia 800 és Lumia 710
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.