Óriási profit az AT&T-nél
A harmadik negyedévben összesen 12,34 milliárd, részvényenként 2,08 dollár nyereséget könyvelhetett el az AT&T az előző évi 3,19 milliárd dollár után (részvényenként 54 cent). A tevékenységhez közvetlenül kapcsolódó eredmény részvényenként 55 cent volt az előző évi 53 centhez képest. A vállalat harmadik negyedévi bevétele az elemzői várakozásoknak megfelelően 2,8 százalékkal, 31,58 milliárd dollárra nőtt.
Az egyszeri bevételnek minősülő összegeken túl, jó operatív negyedévet zárt a vállalat. "Ez egy kitűnő negyedév volt a mobil-szélessáv számára. Rekordszámú ügyféllel kötöttünk új, két éves szerződést és az integrált eszközök értékesítése is túlszárnyalta az eddigi eladásokat" - mondta Randall Stephenson vezérigazgató.
Összesen 2,6 millió fővel bővült a mobilinternet-előfizetéssel rendelkezők száma, így az előfizetők száma eléri a 92,8 millió főt. Ez 14 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Mintegy 5,2 millió iPhone-t értékesítettek a júliustól szeptemberig terjedő időszakban, ami 62 százalékkal több a korábbi rekordnegyedév eladásainál. A telekommunikációs óriás mobilinternet-előfizetésekből származó bevétele 11 százalékkal nőtt, míg a mobiltelefonos szolgáltatásoké 12 százalékkal csökkent.
Az AT&T az elmúlt időszakban előfizetők számát tekintve lehagyta fő riválisát, a Verizon Wirelesst, elsősorban annak köszönhetően, hogy kizárólagos értékesítési jogokat szerzett az Apple által gyártott népszerű iPhone okostelefonhoz. A monopoljog hamarosan lejár, s piaci információk szerint a Verizon Wireless a jövő év elején elkezdheti az iPhone-ok értékesítését.
Kapcsolódó cikkek
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- Csökkent az AT&T nyeresége a negyedik negyedévben
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- 12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
- Letiltották a szabadságolásokat az AT&T-nél: jön a 3G iPhone?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.