Új igazgatók a NEXON-nál
A NEXON 2010 júniusában indította el szervezetfejlesztési projektjét, melynek célja, hogy a cég tovább erősítse meghatározó piaci pozícióját, és növelje ügyfelei elégedettségét. A NEXON tevékenységét három ágazatba sorolta, most az így kialakított ágazati struktúra harmadik, a szolgáltatásokat összefogó területére is felelős vezető került. A mintegy 180 fő munkáját összehangoló Szolgáltatási ágazat egyrészt a bevezetés utáni ügyfélszolgálati feladatokat látja el, másrészt a nexONSOURCE keretében teljes körű HR ügyviteli szolgáltatásokat nyújt az ügyfelek részére.
A terület vezetésére 2010. október 1-től Kovács László (44) kapott megbízást. A szakember informatikai területen szerzett jelentős vezetői tapasztalatokat, pályáját a Hewlett-Packardnál kezdte, majd informatikai igazgató volt a Pannon GSM-nél (a mai Telenornál), később a Vodafone-nál. Több éven keresztül töltötte be a Vezető Informatikusok Szövetségének alelnöki tisztjét. Az elmúlt években saját vállalkozása keretében tanácsadóként nagy távközlési, majd közlekedés-informatikai projekteken dolgozott. A szakember villamosmérnöki és MBA diplomával rendelkezik.
„Kovács László kinevezésével megvalósult a korábban tervezett szervezetirányítási munkamegosztás, így mostantól mind a három ágazatunk élén tapasztalt, felelős vezető áll. Vállalatunk ennek köszönhetően hatékonyabban használhatja ki piaci lehetőségeit, dinamikusabb növekedési pályára állhatunk át” – mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója. Kovács László a Szolgáltatási ágazat igazgatójaként a NEXON ügyfelei számára nyújtott szolgáltatások teljes körű biztosításáért felel, melyek közé az informatikai alapszolgáltatásoktól kezdve az ügyfélszolgálati tevékenységen keresztül egészen a nagyobb hozzáadott értéket képviselő, outsourcing tevékenység is beletartozik.
Az outsourcing szolgáltatást nyújtó nexONSOURCE korábbi vezetője, Németh Judit saját kezdeményezésére távozott a cégtől, így az igazgatóság élére új szakember került. A terület most kinevezett igazgatója Szigeti Róza, aki 2003 óta dolgozik a NEXON outsourcing igazgatóságán osztályvezetőként. Az okleveles közlekedési mérnök végzettségű szakember korábban a MALÉV bérosztályát irányította. „Szigeti Róza több mint 15 éves szakmai és vezetői tapasztalattal rendelkezik, így személye garanciaként szolgál arra, hogy ügyfeleink az eddig megszokott magas szakmai színvonalon kapják kiszervezés keretében nyújtott szolgáltatásainkat” – mondta Ocskay Szilárd.
Szigeti Róza a nexONSOURCE szolgáltatás igazgatójaként a budapesti és regionális irodák működtetéséért, a szolgáltatás színvonalának biztosításáért felel.
Kapcsolódó cikkek
- Andrea Gaal a nemzetközi disztribútori hálózat vezetőjeként folytatja pályafutását
- Laczkó Tóth Gergely a GTS Hungary új ügyvezető igazgatója
- Új ügyvezető igazgató a Canon Hungária élén
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Volt Kodakos vezetőt igazolt a Xerox
- Marketing vezetői pozíció a Szallas.hu-nál
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
- Új vezérigazgató az Invitel élén
- Új értékesítési vezető a Norton élén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.