Új, önkiszolgáó vállalati portál
A T-Systems új, online elérhető önkiszolgáló portált hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a népszerű Virtualoso, Telematrix, EasyLine és Webshop szolgáltatások. Az új portál a számlákkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít. A kilenc hónapig tartó fejlesztés integrátora és a rendszer architekturális megtervezője a telekommunikációs szoftverek fejlesztésében évtizedes tapasztalattal rendelkező ITware Kft. volt.
Az új My T-Systems portál lehetővé teszi, hogy a Magyar Telekom vállalati ügyfelei a jövőben egyszerűbben, kevesebb idő- és energiaráfordítással menedzselhessék telekommunikációs és informatikai szolgáltatásaikat, alkalmazásaikat. Legyen szó akár vezetékes hang- és adatszolgáltatásról, komplex mobilflotta, vagy számlainformációkról, esetleg mobilkészülék, vagy notebook vásárlásáról, a My T-Systems portálon mindez egy helyen megtehető. A rendszer az ügyfélszolgálati funkciók jelentős részét is elérhetővé teszi a weben, de akár valós idejű chat-es kommunikációt is biztosít az ügyfélszolgálati munkatársakkal.
„Egy My T-Systems méretű portál létrehozása és a háttérben futó rendszerek integrációja hatalmas és komplex kihívást jelent a projekt fővállalkozója részére.” – mondta el az ITware ügyvezető igazgatója Dankó Sándor. „Fontos volt az új rendszer és környezet megtervezésére és az új komponensek – például a portál központ, a regisztráció és az online ügyfélszolgálat – kialakítására egyaránt, miközben a fejlesztés- párhuzamosan futó projektek által- közösen használt környezeteken történt.”
Az új portál igazi sikere a napi szintű felhasználók elégedettségében rejlik; célunk, hogy a vállalatok egy hatékony szolgáltatásokat nyújtó felületként tekintsenek a My T-Systems-re. E célt szolgálta a rendszertervezés során az üzleti elvárások, a technológiai lehetőségek, az üzemeltetői- és biztonsági szempontok legteljesebb figyelembevétele.
„Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a komplex feladatok megoldásával olyan Szállítót bízzunk meg, aki amellett, hogy már bizonyított, képes összehangolni a szakemberek és a beszállítók munkáját is.”– mondta el Horovitz Krisztián a Magyar Telekom részéről. „Az ITware, a legmodernebb technológián alapuló fejlesztésein túl, integrátori szerepével is hozzájárult a most induló My T-Systems sikeréhez.” – tette hozzá a projektet vezető szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál
- A NET’54-gyel központosít a K&H
- Magyar újdonságok a közel-keleti GITEX-en
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Mobil TV alkalmazás mobilszolgáltatóknak
- Újabb virtualizációs megoldásokat fejlesztett a T-Systems
- ITware: segítség az elektronikus számlakibocsátásban
- A "négyek" újra együtt a Mobil Világkongresszuson
- Barcelonában mutatkozik be az ITware magyar fejlesztésű közösségi mobiltévéje
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.