Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
A mobil iparág egyik legjelentősebb eseményén, a februári Mobile World Congress-en, Barcelonában ismét lesz magyar stand. A világ legnagyobbjai mellett a magyar standon közösen jelenik meg a négy magyar cég: FlexiTon, BHE Bonn Hungary, 3GM és az ITware.
Több éves hagyomány, hogy a mobil távközlés legnagyobb horderejű rendezvényén közös standon állítanak ki azok az informatikai, illetve elektronikai kis- és középvállalkozások, amelyek mobil szolgáltatók számára kínálnak szoftver- és hardvermegoldásokat. Bár eltérő szakmai területek művelői, elsődleges céljuk közös: az iparág élvonalába tartozó termékek és szolgáltatások értékesítése világszerte.
A FlexiTon Ariadne termékcsaládjából viszi Barcelonába a mobil megoldásokat. Az Ariadne rendszer bevezetése automatikusan szabványosítja a nyilvántartott adatokat és ezek minőségét, felgyorsítja és kényszerpályára helyezi a nyilvántartáshoz kapcsolódó munkafolyamatokat. A BHE Bonn Hungary RF és mikrohullámú alkatrészeit mutatja be. A 3GM a fiatalok zeneimádatára építkezve folytat kutatásokat és fejlesztéseket: innovációjuk az európai mobiltelefon használók több mint 50%-nak szól, azoknak kínálják MG3 alapú referenciaszolgáltatásukat, akik lecserélnék a jelenlegi telefonjukat egy olyan új készülékre, amelyen egy korlátlan zenei szolgáltatás fut, ráadásul ez egyszerűen megosztható barátaikkal, ismerőseikkel. Az ITware közösségi mobiltévé szolgáltatását a MOTIware-t mutatja be a Mobile World Congress rendezvényen.
A nemzetközi eseménynek ismét Barcelona ad otthont, február 14 és február 17 között, több mint 50 000 látogatót várva a világ minden tájáról. A világ legbefolyásosabb mobilszolgáltatói és beszállítói mellett az eseményen megjelennek az élenjáró szórakoztatóipari, média és internetes cégek is.
A négy magyar kiállító a "Hall2 2C06" standon várja az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Budapesten az EuroNanoForum konferencia, indul a Nanocsodák kiállítás
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- A török miniszterelnök nyitja meg - Angela Merkel társaságában - február 28-án a CeBIT-et
- 60 ezer feletti látogatószámmal zárt a Mobile World Congress
- Rekordokat dönt a Mobile World Congress
- Magyar programajánló és mobiltelevíziós platform Barcelonában
- Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
- Virtuális ipari kiállítás február 9-11. között
- IDC: IT piaci kilátások 2011l
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.