Valós idejű, vállalati, közösségi együttműködést nyújt a Novell Vibe
A Novell bejelentette, hogy elkészült az új generációs közösségi csoportmunka-platformja, a Novell Vibe bétaverziója, amely a Novell korábbi közösségi (Novell Pulse) és csoportmunka-megoldásának (Novell Teaming) összeolvadásával jött létre.
A Novell Vibe segítségével a vállalati felhasználók minden számukra fontos információról időben értesülhetnek, hozzáférhetnek az ötletekhez, könnyedén kapcsolatba léphetnek, és együtt dolgozhatnak a vállalaton belüli kollégáikkal, valamint külső partnereikkel és ügyfeleikkel. A Novell Vibe-ot kifejezetten vállalati felhasználásra tervezték, ezért a legújabb csoportmunka-technológiák előnyeit a megfelelően szigorú biztonsági előírások betartása mellett teszi lehetővé. A Novell új generációs közösségi csoportmunka-platformja felhőalapú (Novell Vibe Cloud), illetve helyben telepített (Novell Vibe OnPrem) megoldásként is elérhető lesz. A közös munkát és az üzleti eredmények elérését segítő Novell Vibe béta verziója már bárki számára elérhető.
„A vállalati felhasználók már nem csak szabadidejükben használják a közösségi hálózatokat és a különböző üzenetküldő szolgáltatásokat, hanem céges környezetben is. Ez azonban jelentős biztonsági kihívás elé állítja a vállalati informatikai vezetőket, mivel így nem tudják kontrollálni, hogy ki milyen bizalmas vállalati információkat oszt meg másokkal” – mondta Michael Fauscette, az IDC üzleti szoftver megoldások csoportjáért felelős alelnöke. „A vállalatok ezért olyan megoldásokat keresnek, amelyek segítenek alkalmazottaiknak a hatékony feladatvégzésben, de nem jelentenek biztonsági kockázatokat. Az informatikai vezetők számára a Novell Vibe jelenti a megoldást, mivel hatékonyan segíti a napi munkavégzést, és egyúttal védi a vállalati tulajdont és a kritikus fontosságú üzleti adatokat” – fűzte hozzá Fauscette.
„A legújabb közösségi üzenetküldő és közösségi hálózati eszközök a felhasználói igényeknek megfelelően folyamatosan változnak” – mondta Colleen O’Keefe, a Novell alelnöke és a csoportmunka-megoldások részlegének vezérigazgatója. „Akár a helyben telepített Novell Vibe OnPrem, akár a felhőalapú Novell Vibe Cloud verziót használja az ügyfél, a Novell Vibe intuitív módon segíti az üzleti igények teljesítését. Az új verzió segítségével könnyebb összehangolni a munkatársak gyors és biztonságos munkavégzését” – fejtette ki O’Keefe.
Novell Vibe Cloud – valós idejű együttműködés a felhőben
Eddig több mint 7500 felhasználó fedezte fel az információgyűjtés, a közös munka és az alkotás lehetőségeit a termék tesztelése során. A felhőalapú változat a gyorsaságot, a könnyed használatot, az online közös munkát, és a biztonságos, szervezeten belüli csoportmunkát helyezi a középpontba. A Novell Vibe Cloud lehetővé teszi testreszabható minialkalmazások beépítését az üzenetszálakba, amelyek megkönnyítik az interakciót.
Szolgáltatásai:
· Vállalati közösségi hálózat - a közvetlen üzeneteket, a csevegést, a blogokat és a wiki-oldalakat egységes adatfolyamba foglalja.
· Valós időben, közösen szerkeszthető online dokumentumok - a felhasználók közösen hozhatnak létre és szerkeszthetnek online dokumentumokat, így gyorsabban dolgozhatnak és elkerülhetik a hagyományos, ismétlődő szerkesztési hibákat.
· Fájlmegosztás - az asztali rendszerek és a felhőalapú szolgáltatások közötti szinkronizációt biztosítja, hogy mindig a fájlok legfrissebb verzióival dolgozhassanak a felhasználók.
· Ad-hoc csoportok és kommunikáció - leegyszerűsíti a csoportok létrehozásának folyamatát és a szervezeten belüli vagy kívüli együttműködők meghívását.
Novell Vibe OnPrem
A Novell Vibe OnPrem felhasználói egy már bizonyított csoportmunka-alkalmazással őrizhetik meg információikat és kezelhetik tartalmaikat a tűzfal mindkét oldalán. A megoldás segítségével testreszabható csapatmunkaterek, űrlapok és munkafolyamatok hozhatók létre.
Szolgáltatásai:
· Csapatmunkaterek: interneten keresztül elérhető digitális iroda, ahol a fizikailag különböző helyszínen dolgozó munkatársak összegyűlhetnek és összehangolhatják munkájukat, megoszthatják az információkat.
· Automatizált munkafolyamatok és egyedi űrlapok: integrált eszközök, sablonok és űrlapok segítségével gyorsabban létrehozhatók az üzleti dokumentumok.
· Tartalomkezelés: egyetlen, biztonságos munkatérben kerülnek tárolásra az adott csoportokhoz tartozó dokumentumok, beszélgetések és közös tudnivalók, amihez a csoport tagjai könnyen hozzáférhetnek.
· Rugalmas együttműködés: felügyelhető, helyben telepített csoportmunka-megoldás.
Elérhetőség és további információ
A Novell Vibe OnPrem 3 ez év végén lesz elérhető, bétaverziója letölthető a http://novell.com/beta oldalról. A Novell Vibe Cloud 2011 első félévében kerül piacra, bétaverziója a http://vibe.novell.com oldalról tölthető le. A Novell minialkalmazások fejlesztésére meghirdetett pályázatáról bővebb információ a http://www.novell.com/promo/vibe-gadget-contest.html oldalon érhető el. A Novell Vibe-ról további információ a http://www.novell.com/products/vibe oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- Internetes radírral törölhetők a világhálón felejtett fényképek
- Mutasd a Facebook-portréd, megmondom ki vagy!
- WiFi-kártyát a fényképezőgépekbe
- Google+1 közösségi böngésző-bővítmény?
- A vállalatok még csak barátkoznak a közösségi médiával
- A Facebook levédi a "face" szót
- Soha nem látott mértékű a diszkrimináció az interneten
- 2,2 milliárd dollárért felvásárolták a Novellt
- Másodpercenként egy újabb taggal bővül a LinkedIn közösségi oldal
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.