OVI: napi 3 millió letöltés a Nokia webáruházában
Nokia bejelentette, hogy az Ovi Áruház elérte a napi 3 millió letöltést, amely az egyre több rendszeres Ovi Áruház felhasználónak, valamint a Nokia új Symbian okostelefon-családjának köszönhető. Az elmúlt 12 hónapban a Forum Nokia fejlesztői közösséghez több mint 400 000 fejlesztő csatlakozott, és már 92 fejlesztő alkalmazása átlépte az egymilliós letöltésszámot.
A Nokia Qt Software Development Toolkit (SDT) és a Qt SDK együttes letöltéseinek száma elérte a 1,5 milliót, mivel a fejlesztők felismerték, hogy az eszköz segítségével az alkalmazások létrehozása egyszerűbb és gyorsabb az olyan készülékekre, mint a Nokia C7 vagy Nokia C6-01 okostelefonok. A múlt hónap stratégiai lépéseként a Nokia bejelentette a Qt-re épülő közös alkalmazásfejlesztést, ami megkönnyíti az alkalmazások fejlesztését a Symbian alapú készülékekhez és az új MeeGo operációs rendszerrel működő termékekhez.
A Nokia globális adatai alapján naponta 200 ezer új felhasználóval bővül az Ovi Áruház felhasználói tábora, az Ovi szolgáltatásokat használó több mint 150 millió ember körében az Ovi Térképek, az Ovi mail, és az Ovi Music a legnépszerűbbek. A magyar Ovi felhasználók októbertől újabb alkalmazásokat próbálhatnak ki, hiszen a napokban indult a Vatera első mobil alkalmazása Symbian platformra, melynek köszönhetően bárki könnyedén vaterázhatunk az erre alkalmas Nokia készüléken.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan fejlődik az internetes közösségi vásárlás
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- Webshopban is árul a Lindab
- Több mint egymillió letöltés a Mac App Store áruházból az első napon
- Megkezdte működését az Apple Mac App Store online áruháza
- Növekedtek az e-kereskedelemmel kapcsolatos panaszok
- Új internetes vizuálisszoftver-áruház nyílt
- Az év internetes kereskedőjét keresik
- Chrome-ból elérhető webáruházat nyit a Google
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.