Új rendszerfelügyeleti megoldás a Fujitsutól

forrás Prim Online, 2010. december 8. 16:46

A Fujitsu piacra lépett bevált szerverfelügyeleti megoldása, a PRIMERGY ServerView Suite legújabb verziójával. Napjaink kihívásokkal teli környezetében az informatikának cégmérettől függetlenül folyamatosan nagy teljesítménnyel kell támogatnia a vállalat működését. Ebben segít a ServerView Suite a Fujitsu PRIMERGY szervereire és ETERNUS tárolórendszereire épülő fizikai és virtuális IT-infrastruktúrák egyszerű, gyors és gazdaságos központi felügyeletével. A megoldás intelligens és innovatív rendszerfelügyelettel javítja a végfelhasználói produktivitást.

Az új verzió jobb használhatóságot, új, korszerű biztonsági és felhasználókezelési jellemzőket biztosít, és magasabb szinten támogatja a virtualizált erőforrás-gazdálkodást, például a Common Information Model (CIM) és Citrix XenServer környezeteket. Emellett új jellemzőket biztosít a különálló szerverek költséghatékony felügyeletéhez.

A teljesen áttervezett, jobban használható felület innovatív, könnyen kezelhető navigációs jellemzőkkel fokozza a rendszergazdák munkájának produktivitását és eredményességét. Az ügyfelek számára további előnyt jelent a szerepkör-alapú felhasználókezelés és az egyszeri bejelentkezés az összes ServerView komponensre. A fejlesztések nyomán egyszerűsödik és hatékonyabb lesz az IT-felügyelet és javul a biztonság. A meglévő könyvtárszolgáltatások (Directory Services) felé nyújtott interfész révén a szerverek könnyen integrálhatók az IT-környezetbe és alkalmazkodnak a teljes vállalati szervezetre kiterjedő IT-biztonsági szabályokhoz.

Egyre több vállalat használ szerverarchitektúrájában vegyesen fizikai és virtuális erőforrásokat. A ServerView segítségével ezek az erőforrások egyetlen megoldással felügyelhetők – komoly fejlesztésekkel a VMware és Citrix XenServer felhasználók számára.

Az új ServerView támogatja a CIM felügyeleti szabványt, ezáltal megbízhatóbbá, biztonságosabbá teszi a VMware ESXi-alapú környezetek figyelését és menedzselését. A rendszergazdák egyazon felületen jeleníthetik meg az összes virtuális és fizikai gépet. Az adminisztrációt egyszerűsíti, hogy a rendszer automatikusan csoportosítja az ESXi hostokat. Az új verzió kibővíti a Citrix XenServer szervervirtualizációs platformhoz nyújtott támogatást. A Citrix Pooling koncepció teljes körű támogatása és a XenServert futtató gépek konzisztens megjelenítése biztosítja az együttműködést a XenCenter felügyeleti interfészével.

A ServerView System Monitor bevezetése hatékonyabbá teszi a földrajzilag elszórt, különálló szerverek felügyeletét. Az új komponens rendkívül kevés memóriát igényel és folyamatos rendszerfigyelést végez. Az állapotinformációkat helyi kijelzőn keresztül közli, és fizikai riasztásokkal figyelmeztet a szerverhibákra. Ily módon az informatikához kevésbé értő dolgozók is egyszerűen használhatják, ami anélkül csökkenti az adminisztrációs költségeket, hogy ennek az átfogó felügyeleti képességek látnák kárát. A ServerView System Monitor minden olyan PRIMERGY szervert támogat, amely futtatja a ServerView Agents for Windows megoldást.

A PRIMERGY ServerView Suite szoftvert a világon mindenütt az új PRIMERGY szerverek csomagjának részeként szállítja a vállalat. A kevesebb mint 30 perc alatt telepíthető alkalmazás ingyenesen letölthető a következő címről: http://ts.fujitsu.com/support/downloads.html

További információ a PRIMERGY ServerView szoftverről:
http://ts.fujitsu.com/products/standard_servers/system_management/svs_index.html
 

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01