Költségcsökkentés intelligens számlázással
A Ricoh Csoport intelligens számlázással bővítette üzleti megoldásokat kínáló palettáját. Az intelligens számlázás, azaz az i-számlázás segítségével az ügyfelek elektronikus úton kiszervezhetik a vállalkozásukban keletkező összes számla átvételét és kiállítását a Ricoh-nak. Az elektronikus számlázásra való áttéréssel időt és energiát spórolhat meg a felhasználó amellett, hogy 70-90%-kal csökkentheti papíralapú számlázással kapcsolatos kiadásait.
Az európai vállalkozások elektronikus számlázásra váltva jelentősen csökkenthetik kiadásaikat. Ezt vette alapul a Ricoh Csoport, amikor megalkotta új szolgáltatását, az intelligens számlázást, amely nem csupán egy szoftvert, hanem egy kész megoldást kínál a felhasználók számára. Az i-számlázás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy az összes számlázással kapcsolatos tevékenységét kiszervezze a Ricohnak, növelve ezzel a többi munkamenet hatékonyságát.
Az i-számlázás rendkívül rugalmas, az átállás pedig egyszerű és az ügyfél saját telephelyén történik. A Ricoh feltérképezi az ügyfél napi munkafolyamatait, összeállít egy kivitelezési tervet, majd létrehoz egy szolgáltatás-átadási platformot és kézbe veszi a számlázások menedzselését, hogy a vállalat hatékonyabban allokálja a humán-erőforrást.
„A Ricoh i-számlázás sokkal többet kínál a felhasználók számára, mint egy e-számlázást lehetővé tevő szoftver. Az intelligens számlázás egy teljes körű megoldás, felügyeli a számlázási folyamatokat, és ezáltal pénzt és időt takarít meg a vállalat számára. A rendszer emellett kiválóan ötvözi a papírra rögzített másolatot és az elektronikus számlázást, így teljes mértékben kihasználja a Ricoh erősségeit a nyomtatás és az IT szolgáltatások terén” - mondta Martin Hurley, a Ricoh Europe alelnöke.
A Ricoh Europe már évente több millió számla feldolgozását végzi ügyfelei számára, akik mind profitáltak az elektronikus- és papír alapon működő i-számlázási modellből. Egy nemzetközi vezető sportszergyártó cég például évente 4,5 millió számlát kézbesít papíron, ami 4 millió dollárral növeli a vállalat éves költségeit. A cég jelenlegi célja, hogy a Ricoh i-számlázás segítségével 80%-ban a papíralapú számlázásról elektronikusra váltson, amivel éves szinten 3 millió dollárt takaríthat meg. A papírfelhasználás csökkentése hosszú távon hozzájárulhat többek között a vállalat fenntarthatósági céljainak eléréséhez.
A szolgáltatás 2011 januárjától már 6 európai országban érhető el, a Magyarországra történő bevezetés a jövő év folyamán várható.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Öt kategóriában vehetett át a Ricoh BERTL díjat
- Ricoh: kiterjesztett együttműködés a Nuance-szal
- Napi egy üveg víz ára a SZÁMADÓ kompakt megoldása
- Közel ezer hazai kkv állt át a rEVOLUTION programok legújabb verzióira
- Igazán kemény körülmények közé: Ricoh G700
- Az InfoPrint Solutions a Ricoh Csoport teljes jogú leányvállalata lett
- Internetes számlázási rendszer vállalatoknak
- Környezetbarát Ricoh-fényreklám New Yorkban
- Új Ricoh multifunkciósok: Aficio SP 3400SF/SP 3410SF
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.