Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója bejelentette, hogy mától elérhető a Microsoft Dynamics CRM Online, az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhőben futó verziója. Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketing funkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest. A Microsoft Dynamics CRM 2011 helyben telepíthető, illetve a partnerek által hosztolt szolgáltatásként bérelhető változata világszerte február 28-tól lesz elérhető.
A bejelentés fontos eleme, hogy a későbbiekben nemcsak az észak-amerikai felhasználók csatlakozhatnak a Microsoft Dynamics CRM Online rendszeréhez, mivel az immár 40 ország 41 nyelvén válik elérhetővé, és a tesztidőszakban ingyenesen kipróbálható a http://crm.dynamics.com oldalon történő regisztráció után. A Microsoft Dynamics CRM Online 2011 előfizetési díja 2011. június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta mindössze 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.
A Microsoft Dynamics CRM Online a munkatársak hatékonyságát könnyen kezelhető, intelligens és összekapcsolt felületének köszönhetően javítja:
· Az új generációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
· A folyamatvezérelt párbeszédek, a teljesítményt a célokkal összehangoló üzletiintelligencia-megoldások, valamint a valósidejű adattáblák segítségével a lehető legfrissebb információk érhetők el, amelyek kritikus fontosságúak az értékesítők, ügyfélszolgálatosok és marketingesek számára.
· A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et, hogy az a legkülönlegesebb igényeknek is megfelelhessen.
„A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit – mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online” – mondta Wentzel István, a Microsoft Magyarország CRM specialistája.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 részletesen is bemutatkozik a január 20-i virtuális szakmai fórumon, amely egy internetes regisztráció után online megtekinthető. Aktuális információk a Twitteren találhatók: http://www.twitter.com/msdynamicscrm
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- A Microsoft újabb kiskereskedést nyit Kaliforniában
- E-média táblagép és a felhő-alapú e-könyvesbolt a Sharptól
- A Kinect varázstükre
- Microsoft: „Amit reggel raktak, leomlott estére…”
- ARM processzorokkal előre törhet a Microsoft
- RealNetworks Unifi: új felhő az internet egén
- Ballmer: 2010 semmihez sem hasonlítható jó év volt
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.