Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
Bár a kutatás nemzetközi: valószínűleg igaz lenne mondjuk a Nők lapja Café és az iWIW összevetésére: miközben a nők szívesen látogatnak közösségi oldalakat, mert fontos a kapcsolattartás a barátokkal, ismerősökkel, vásárlási szokásaikat inkább a nők számára készített oldalak, illetve az ezekhez kapcsolódó fórumok és tematikus közösségek befolyásolják.
Az eMarketer és a kutatásban résztvevő Burke Research objektivitása ellenére nem árt figyelembe venni, hogy női webszájtok kezdeményezték azt a kutatást, amelynek eredménye, hogy a nők vásárlási döntéseiben sokkal nagyobb szerepet játszanak az olyan női oldalak, mint az iVillage, a CafeMom vagy a BabyCenter, mint az általános közösségi oldalak; a Facebook-ot és társait elsősorban kapcsolattartásra és csevegésre használja a gyengébb nem. A különbség elég szignifikáns: míg a közösségi oldalak csak a megkérdezettek 16 százalékánál befolyásolták a döntést, a női közösségeknél csaknem minden második megkérdezettnél.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon
- Sicontact: új marketingstratégiához új emberek
- Egy hatékony nap - 5. Keresőmarketing nap
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- A közösségi marketing rákfenéje a közösségben elkövetett csalás
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.