Mi kell a "lájkoláshoz"?
A Facebook kapcsolattartó és szociális szerepe mellett a cégek számára nem elhanyagolható a közösségi oldal hatalmas marketing ereje sem. Az olyan ismert márkák, mint például a Coca-Cola vagy a Starbucks Coffe Company a Facebook rajongói oldalát milliók által látogatott népszerű weboldallá tudta tenni. Vajon mivel érik el ezek a cégek, hogy a kedveljék őket?
A Sturbucks oldalának mintegy 18,5 millió rajongója van. Alexandra Wheeler, a digitális stratégiák igazgatója elmondta, fontosnak tartja, hogy az oldalon nap mint nap értékes tartalom jelenjen meg.
A Coca-Cola a 19,8 millió "Facebook-fan"-nal egy éves szociális média kampányt készített, amelneky keretében az oldalt a márkaképviselők folyamatosan frissítették.
Az Oreo egy interaktív játékot indított a Facebook oldalán, így a látogatóinak száma 8,5 millióról 15,2 millióra ugrott.
Elkötelezettség, érdeklődés és állandó kapcsolattartás – ez az, ami újra és újra visszahozza a rajongókat egy cég Facebook oldalára. A kisebb cégek is sokat tanulhatnak a nagyok példáiból.
Kapcsolódó cikkek
- Tőzsdére megy a LinkedIn
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- Játékfejlesztők a közösségi játékok jövőjéről
- A Facebook a mobilra fokuszál
- Saját márkájú telefonokat hoz forgalomba a Facebook
- Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
- Mennyire biztonságosak a közösségi oldalak?
- Elindult a felsőoktatás és kutatás legújabb generációjú hibrid hálózata
- A Google után a Facebook is kapitulált a német adatvédelmi törvények előtt
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.