Google-Bing: meddig folytatódik a PR-párbaj?
Nem olyan régen (január 19-én) jelent meg Benjamin Edelman és Benjamin Lockwood tanulmánya, amelyben összehasonlították a Google, a Bing, az Ask, az AOL és a Yahoo keresőit, és azt hozták ki, hogy a legkevésbé "elfogult" a Bing, a másik négy (de különösen a Google) bizonyos találatoknál jobban preferálja a cég saját szolgáltatásait, mint másokat. Erre a első Google-válasz az volt, hogy Edelman a Microsoft fizetett tanácsadója, majd tegnap nyilvánosságra kerültek azok a vizsgálatok, amelyek szerint a Bing a találati revelanciát a Google segítségével javítja. Ez utóbbinál kisebb nemzetközi visszhangja volt annak a kutatásnak, amely január 26-án azt közölte, hogy a Google találati oldala nézettebb (mármint, hogy többet időzik rajta a szemünk), mind a Bingé... Most ezt a kutatást ismertetjük, de kíváncsian várjuk: vajon milyen kulisszatitkokat teregetnek ki még egymásról a játékosok?
A User Centric ezzel a tanulmánnyal egy 2009 júniusi hasonló tartalmú kutatást frissített, ahol még a Bing győzött, a Bing oldalán a résztvevők 42%-a nézte a szponzorált oldal linkjet míg Google-ön mindössze 25%. Az akkori eredményhez a Google tábora persze mindjárt hozzáfűzte, hogy egy viszonylag új oldalon persze, hogy többet időzik a tekintet, a kísérleti alanyok nyilván tájékozódni akartak, hogy mi hol van, hisz előtte azt alig látták, ellentétben a Google-lel...
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- Már mindenki számára elérhető a Google+
- A Google teszteli az új találati oldalt
- A Google a tartalom-lufiknak tekintett content-farmok rovására módosított kereső-algoritmusán
- Folytatódik a PR-háború a Bing és a Google között...
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n
Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.