Milyen lehetőséget kínál a kereskedők számára a vásárlók zsebében lapuló telefon
Az Insight Express elmúlt év végére vonatkozó kutatásai azt mutatják, hogy az okostelefonok tulajdonosai az ünnepek alatt is sok mindenre használták eszközüket a vásárlásaik során: 20-30 százalékuk fogadott üzenetet különböző akciókról (egyre inkább jellemző a tudatos vásárló), összehasonlították az árakat, termékismertetőket néztek, kuponokat vásároltak. Ezek az új vásárlói szokások lehetőséget adnak a kereskedőknek a vásárlókkal való kapcsolattartásra, bizalmuk elnyerésére. Az előrelátó kereskedők ki is használják ezt, és stratégiájukat az új vásárlói elvárások – tudatosság, megfontoltság, elkötelezettség, megtérülés, lojalitás – szerint alakítják.
Például a kereskedő - – olvashatjuk Tobi Elkin egyik cikkében. (Mobile Web: Best Practices for Retailers) - a mobil eszközökön keresztül építhet a tudatosságra, azáltal, hogy a termékeiről információt közöl, weboldalakon vagy alkalmazásokon keresztül. Erősítheti az elkötelezettséget személyre szabott kuponokkal, vagy speciális ajánlatokkal, esetleg sorsoláson való részvétellel. A megfontolt vásárlást segíti, ha ingyenes kipróbálást biztosít a kereskedő, vagy a közösségi oldalakon olvasható más vásárlók véleménye.
A mobil eszközök adta lehetőségek kihasználása még Amerikában is sok kereskedőnél fejleszthető. Az amerikai kereskedők 60,7%-a tervezi a mobilt eszközökön való jelenlétük szélesebb körű kiaknázását a forgalmuk javítása érdekében, és 40%-uk mondta, hogy több alkalmazást, mobil web oldalt szeretnének bevezetni a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Intercom-os és E.ON-os múltja van a Magyar Telekom új PR-igazgatójának
- Új kereskedelmi igazgató a Sanoma Budapestnél
- Az Amnesty International elitéli, hogy Vodafone engedelmeskedett az egyiptomi tiltásnak
- Az internet után a mobil is néma, mint szfinx
- Mi kell a "lájkoláshoz"?
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- A Facebook a mobilra fokuszál
- Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- Lady Gaga és Alicia Keys távozik a Twitterről és a Facebookról
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.