Milyen lehetőséget kínál a kereskedők számára a vásárlók zsebében lapuló telefon

Vértes Judit, 2011. február 9. 09:08

Az Insight Express elmúlt év végére vonatkozó kutatásai azt mutatják, hogy az okostelefonok tulajdonosai az ünnepek alatt is sok mindenre használták eszközüket a vásárlásaik során: 20-30 százalékuk fogadott üzenetet különböző akciókról (egyre inkább jellemző a tudatos vásárló), összehasonlították az árakat, termékismertetőket néztek, kuponokat vásároltak. Ezek az új vásárlói szokások lehetőséget adnak a kereskedőknek a vásárlókkal való kapcsolattartásra, bizalmuk elnyerésére. Az előrelátó kereskedők ki is használják ezt, és stratégiájukat az új vásárlói elvárások – tudatosság, megfontoltság, elkötelezettség, megtérülés, lojalitás – szerint alakítják.

Például a kereskedő -  – olvashatjuk Tobi Elkin egyik cikkében. (Mobile Web: Best Practices for Retailers) - a mobil eszközökön keresztül építhet a tudatosságra, azáltal, hogy a termékeiről információt közöl, weboldalakon vagy alkalmazásokon keresztül. Erősítheti az elkötelezettséget személyre szabott kuponokkal, vagy speciális ajánlatokkal, esetleg sorsoláson való részvétellel. A megfontolt vásárlást segíti, ha ingyenes kipróbálást biztosít a kereskedő, vagy a közösségi oldalakon olvasható más vásárlók véleménye.

A mobil eszközök adta lehetőségek kihasználása még Amerikában is sok kereskedőnél fejleszthető. Az amerikai kereskedők 60,7%-a tervezi a mobilt eszközökön való jelenlétük szélesebb körű kiaknázását a forgalmuk javítása érdekében, és 40%-uk mondta, hogy több alkalmazást, mobil web oldalt szeretnének bevezetni a jövőben.

 

Kulcsszavak: hirdetés mobil marketing

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 12:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32