Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
Új szolgáltatást vezetett be ma a Yahoo: a Livestand egy személyre szabott böngésző a tablet és más mobil eszközök használóinak, amellyel a felhasználó testreszabott információkhoz juthat: például az időjárásjelentés igazodhat a naphoz, órához és a földrajzi helyhez, vagy beállíthatjuk, milyen híreket olvasnánk szívesen.
Jelenleg még csak a Yahoo tulajdonában lévő tartalmakat érhetjük el a Livestand segítségével, vagyis a Yahoo Sport, Yahoo News, Flickr, OMG és a Yahoo Contributor Network oldalak tartalmát tudjuk kedvünk szerint alakítani. A tervek szerint később más tartalomszolgáltatók is csatlakozhatnak a rendszerhez.
Carol Bartz ügyvezető igazgató barcelonai Mobil Világkongresszuson is a Livestandről kíván beszélni, amely először Android és iPad tableteken lesz elérhető.
A tabletek megjelenése óta rengeteg kifejezetten tabletekre írt hírolvasó jelent meg, nem beszélve a kifejezetten iPad-re írt újságokról mint például a The Daily (http://hirek.prim.hu/cikk/80674/) Ezekhez képest a Yahoo egyelőre nem jelent többet. Sikere azon múlik, mennyire tudja gazdagítani a tartalmakat más, Yahoo-n kívüli forrásokból.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- 190 éves a Guardian
- Búcsú a Terminal.hu-tól
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
- Yahoo: személyre szabott tartalom
- A német lapkiadók nem akarják, hogy előfizetőik inkább AppStore-ügyfelek legyenek
- The Daily Mirror
- Naponta a Napiról
- The Daily: az újság és az online között félúton
- Mégis van jövője a nyomtatott lapoknak?
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.