Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója
A Microsoft bejelentette, hogy elkészült, s az ügyfelek számára letölthető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített, illetve Microsoft-parterek hosting szolgáltatásán keresztül kínált változata. Az új változat teszi teljessé a Microsoft Dynamics CRM Online legutolsó verzióját, amely a Microsoft Dynamics CRM 2011-et igény szerinti (on-demand) szolgáltatásként nyújtja a Microsoft adatközpontokból, s amelyet 40 régióban 41 nyelven adtak ki januárban.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 már világszerte kapható, s az aktív Microsoft Software Assurance (Microsoft Frissítési Garancia) megállapodással rendelkező ügyfelek a Microsoft Download Center szolgáltatáson keresztül azonnal hozzá is férhetnek. Ezen kívül a Microsoft bejelentette, hogy az új verzió 150 000 felhasználó egyidejű kiszolgálására a másodperc töredéke alatti válaszidővel képes, ami ismét magasra helyezi a mércét a CRM iparágon belül a teljesítményt és a skálázhatóságot tekintve.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 egy sor előnnyel szolgál az ügyfelek és a partnerek számára, beleértve a „point and click” rendszerű konfigurációs lehetőséget, a vállalati szintű skálázhatóságot és az egyszerű interoperabilitást a már meglévő alkalmazásokkal és adatbázisokkal:
- Ismerős felhasználói élmény a következő generációs Microsoft Outlook kliens, a böngésző- és mobil-alapú hozzáférés, a feladat, valamint a felhasználó igényei szerinti modern kialakítás révén, amely a megszokottság érzését kínálja a felhasználó számára, valamint egyszerű hozzáférést nyújt a sikeres üzletvitelhez szükséges információkhoz.
- A fejlett, intelligens technológia élményét nyújtja az egyes folyamatokhoz kapcsolódó irányított kommunikáció során, a teljesítményre és a célok teljesítésére összpontosító beépített üzleti intelligencia, valamint a valós idejű kezelőfelületek révén, amelyek elérhetővé teszik a kereskedelemben és a szolgáltató iparban dolgozó, illetve az értékesítéssel foglalkozó szakemberek számára a hatékony munkavégzéshez elengedhetetlenül szükséges naprakész információkat.
- A hálózati összekapcsolhatóság élménye a rugalmas felhőalapú fejlesztések, a Windows Azure interoperabilitás, a kontextuális Microsoft SharePoint lehetőség és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén, amely leegyszerűsíti az ügyfelek és a partnerek számára a Microsoft Dynamics CRM konfigurálását és személyre szabását a meghatározott üzleti céloknak megfelelően.
„Számos újdonság található a Microsoft CRM 2011 alkalmazásában, ami megkönnyíti az értékesítők és a rendszert bevezető szakértők munkáját. Érdemes a CRM 2011 online változatával kezdeni az ismerkedést, hiszen az értékesítési célokat támogató funkciók tökéletesen megismerhetők az egyszerűen testreszabható rendszerben. Segítségével lerövidül az az idő, ami alatt egy kereskedelem-fejlesztési projekt megvalósítható.” – mondta el Pap Katalin, a Humansoft Informatika Dynamics üzletágának vezetője.
A Microsoft Dynamics CRM 2011-be integrált Microsoft Dynamics Marketplace ma már 20 régióban áll rendelkezésre, s jelenleg több mint 1400 Microsoft partneri megoldást és szolgáltatást nyújt. Az online katalógus révén a partnerek számára rendkívül egyszerűvé válik a különféle megoldások értékesítése és forgalmazása a Microsoft Dynamics ügyfelek számára, legyen szó online, az ügyfélnél telepített vagy partneri hosting szolgáltatással nyújtott alkalmazásról. A Marketplace lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen megtalálják, megismerjék és alkalmazzák a Microsofttól és annak partnereitől származó, iparág-specifikus alkalmazások és megoldások frissített vagy bővített verzióit saját CRM és ERP rendszereik továbbfejlesztése és kibővítése érdekében. A Microsoft Dynamics Marketplace jelenleg Ausztriában, Ausztráliában, Belgiumban, Brazíliában, Kanadában, Chilében, Kolumbiában, Dániában, Németországban, Franciaországban, Indiában, Olaszországban, Japánban, Mexikóban, Hollandiában, Portugáliában, Oroszországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban érhető el.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 terméket használó partnerekről és ügyfelekről további információ a http://crm.dynamics.com weboldalon található. Azok, akik szeretnének a Microsoft Dynamics CRM Twitter-közösség tagjává válni, megtehetik azt a @MSDynamicsCRM címen, illetve a #crm2011 címke alatt.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes e-book a Silverlight 4.0-ról
- Steve Ballmer a továbbfejlesztett multitask funkcióról és az Xboxról
- Biztonságos Internet Napja - a Microsoft a gyerekek online védelmének elkötelezettje
- Az orosz számítógépboltok jelentős mértékű kalóz-szoftver kereskedelmet bonyolítanak le
- IPv6 "olvasópróba" júniusban
- Online Office
- A Google szerint a Bing a Google-re építve tökéletesíti saját keresési listáját
- Minden Windows-verziót érintő biztonsági lyuk az MHTML fájlok megjelenítésekor
- A Microsoft negyedéves profitja csökkent, de a vártnál nagyobb volt
- Internet Explorer 9 - mi várható február 10-én?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.