Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója
A Microsoft bejelentette, hogy elkészült, s az ügyfelek számára letölthető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített, illetve Microsoft-parterek hosting szolgáltatásán keresztül kínált változata. Az új változat teszi teljessé a Microsoft Dynamics CRM Online legutolsó verzióját, amely a Microsoft Dynamics CRM 2011-et igény szerinti (on-demand) szolgáltatásként nyújtja a Microsoft adatközpontokból, s amelyet 40 régióban 41 nyelven adtak ki januárban.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 már világszerte kapható, s az aktív Microsoft Software Assurance (Microsoft Frissítési Garancia) megállapodással rendelkező ügyfelek a Microsoft Download Center szolgáltatáson keresztül azonnal hozzá is férhetnek. Ezen kívül a Microsoft bejelentette, hogy az új verzió 150 000 felhasználó egyidejű kiszolgálására a másodperc töredéke alatti válaszidővel képes, ami ismét magasra helyezi a mércét a CRM iparágon belül a teljesítményt és a skálázhatóságot tekintve.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 egy sor előnnyel szolgál az ügyfelek és a partnerek számára, beleértve a „point and click” rendszerű konfigurációs lehetőséget, a vállalati szintű skálázhatóságot és az egyszerű interoperabilitást a már meglévő alkalmazásokkal és adatbázisokkal:
- Ismerős felhasználói élmény a következő generációs Microsoft Outlook kliens, a böngésző- és mobil-alapú hozzáférés, a feladat, valamint a felhasználó igényei szerinti modern kialakítás révén, amely a megszokottság érzését kínálja a felhasználó számára, valamint egyszerű hozzáférést nyújt a sikeres üzletvitelhez szükséges információkhoz.
- A fejlett, intelligens technológia élményét nyújtja az egyes folyamatokhoz kapcsolódó irányított kommunikáció során, a teljesítményre és a célok teljesítésére összpontosító beépített üzleti intelligencia, valamint a valós idejű kezelőfelületek révén, amelyek elérhetővé teszik a kereskedelemben és a szolgáltató iparban dolgozó, illetve az értékesítéssel foglalkozó szakemberek számára a hatékony munkavégzéshez elengedhetetlenül szükséges naprakész információkat.
- A hálózati összekapcsolhatóság élménye a rugalmas felhőalapú fejlesztések, a Windows Azure interoperabilitás, a kontextuális Microsoft SharePoint lehetőség és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén, amely leegyszerűsíti az ügyfelek és a partnerek számára a Microsoft Dynamics CRM konfigurálását és személyre szabását a meghatározott üzleti céloknak megfelelően.
„Számos újdonság található a Microsoft CRM 2011 alkalmazásában, ami megkönnyíti az értékesítők és a rendszert bevezető szakértők munkáját. Érdemes a CRM 2011 online változatával kezdeni az ismerkedést, hiszen az értékesítési célokat támogató funkciók tökéletesen megismerhetők az egyszerűen testreszabható rendszerben. Segítségével lerövidül az az idő, ami alatt egy kereskedelem-fejlesztési projekt megvalósítható.” – mondta el Pap Katalin, a Humansoft Informatika Dynamics üzletágának vezetője.
A Microsoft Dynamics CRM 2011-be integrált Microsoft Dynamics Marketplace ma már 20 régióban áll rendelkezésre, s jelenleg több mint 1400 Microsoft partneri megoldást és szolgáltatást nyújt. Az online katalógus révén a partnerek számára rendkívül egyszerűvé válik a különféle megoldások értékesítése és forgalmazása a Microsoft Dynamics ügyfelek számára, legyen szó online, az ügyfélnél telepített vagy partneri hosting szolgáltatással nyújtott alkalmazásról. A Marketplace lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen megtalálják, megismerjék és alkalmazzák a Microsofttól és annak partnereitől származó, iparág-specifikus alkalmazások és megoldások frissített vagy bővített verzióit saját CRM és ERP rendszereik továbbfejlesztése és kibővítése érdekében. A Microsoft Dynamics Marketplace jelenleg Ausztriában, Ausztráliában, Belgiumban, Brazíliában, Kanadában, Chilében, Kolumbiában, Dániában, Németországban, Franciaországban, Indiában, Olaszországban, Japánban, Mexikóban, Hollandiában, Portugáliában, Oroszországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban érhető el.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 terméket használó partnerekről és ügyfelekről további információ a http://crm.dynamics.com weboldalon található. Azok, akik szeretnének a Microsoft Dynamics CRM Twitter-közösség tagjává válni, megtehetik azt a @MSDynamicsCRM címen, illetve a #crm2011 címke alatt.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes e-book a Silverlight 4.0-ról
- Steve Ballmer a továbbfejlesztett multitask funkcióról és az Xboxról
- Biztonságos Internet Napja - a Microsoft a gyerekek online védelmének elkötelezettje
- Az orosz számítógépboltok jelentős mértékű kalóz-szoftver kereskedelmet bonyolítanak le
- IPv6 "olvasópróba" júniusban
- Online Office
- A Google szerint a Bing a Google-re építve tökéletesíti saját keresési listáját
- Minden Windows-verziót érintő biztonsági lyuk az MHTML fájlok megjelenítésekor
- A Microsoft negyedéves profitja csökkent, de a vártnál nagyobb volt
- Internet Explorer 9 - mi várható február 10-én?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.