Vodafone-net - TV2-nek öltözve
Február 28-án sajtótájékoztatón jelentik be, hogy a TV2 március 1-től mobilnet szolgáltatást indít, ám mindez nem jelenti azt, hogy új mobilnet szolgáltató tűnne fel a piacon, csupán azt, hogy egy nagy margetingerővel rendelkező médiacég kapcsolódik be a Vodafone mobil netszolgáltatásának értékesítésébe, s ezért a reklámszolgáltatásért a Vodafone nem a hagyományos módon, hanem az értékesített termékek arányában fizet.
Ha a Vodafone termékeinek reklámja megy a TV2-ben, és ezért a Vodafone fizet, az egy általánosan elfogadott gyakorlat. Ha a Vodafone csak akkor fizet, amikor a reklám nyomán megrendelést is kap, vagyis a reklám ára az értékesítés bizonyos százaléka, azt affiliate marketingnek hívják, ma már ez is eléggé elfogadott gyakorlat, csak ennek elszámolását TV-reklám esetében elég nehéz megoldani. Az affiliate marketingnek egy válfaja, ha a termék úgy néz ki, mintha az a TV2 terméke volna, s ha ezt önállóan árusítják is, és ez nem keverhető össze más Vodafone termékekkel, akkor az elszámolás is könnyebb. Így azt a hírt, hogy "netszolgáltatást indít a TV2", le kell fordítanunk arra, hogy március elsejétől a Vodafone a TV2-n keresztül - affiliate marketing konstrukcióban árulja bizonyos szolgáltatásait.
Hogy pontosan melyeket, azt a Vodafone egy február 28-i sajtótájékoztatóján jelenti be. Az előzetesen kiszivárgott információk szerint a "TV2 mobilnet szolgáltatás" számára a jelenleg ismert csomagoktól eltérő, azokkal nehezen összevethető új csomagokat, és azokhoz tartozó árstruktúrát alakít ki a valódi mobilnet-szolgáltató, a Vodafone.
Kapcsolódó cikkek
- 12 órán belül mindenkinek rendben lesz a gmail-fiókja
- A Google munkában: tolódik a határidő
- Gmail: elsőbbségi küldemények
- A Google 2,7 millió dollárral támogatja a digitális újságírást
- A Google a tartalom-lufiknak tekintett content-farmok rovására módosított kereső-algoritmusán
- Valós idejű magyarországi forgalmi adatok a Google Térképen
- A Cseh Nemzeti Könyvtár félmillió kötetét digitalizálják
- Google Hold-verseny: a Puli is a csapatok között van
- Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.