Virtuális HR és CRM kiállítás
Több ezer látogatóra számítanak
Március 8-9. között kerül megrendezésre a II. Virtuális HR EXPO, melynek főszervezője a HR Portál. A Fókuszban a CRM alcímmel meghirdetett kiállításon a látogatók ingyenes előadásokon vehetnek részt, valamint találkozhatnak HR szolgáltatók, informatikai tanácsadó cégek és a szakmai szervezetek képviselőivel, és akár zárt tárgyalásokat is folytathatnak azokkal.
„Virtuális kiállításunkat úgy építettük fel, hogy az visszaadja a hagyományos expo-k hangulatát. A látogatók navigálhatnak a standok között, majd ha őket érdeklő ajánlatra bukkannak, felvehetik a kapcsolatot a cég képviselőjével” - emeli ki Laczik Anita, a HR Portál sales managere. A rendezvény kiemelt témakörét képezik a CRM rendszerek és a bevezetésükkel kapcsolatos tapasztalatok. „Az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek a teljes vállalati munkafolyamatra hatással vannak. Segítségükkel ésszerűsíthető, nyomon követhető a munkavégzés, hatékonyabbá tehető a belső és a külső kommunikáció. A megszokott csatornák mellett a digitális kommunikáció újabb területei – szociális média, okostelefonok, tabletek – kiemelt szerepet kapnak a jövőben, és igazi kihívást jelent itt is megtartani a teljes funkcionalitást és az ügyfél élményt” - hangsúlyozza Visky Máté, az Oracle Magyarország vezető CRM tanácsadója, aki szerint az expo alkalmat ad arra, hogy a Magyarországon elérhető, nemzetközi szinten is bizonyított CRM rendszerekkel a HR munkatársak és vezetők is megismerkedjenek.
A kiállításnak különös aktualitást ad az Új Széchenyi Terv megjelenése. „A magyar vállalatok 2011-ben 1,5 milliárd forintra pályázhatnak üzletviteli hatékonyságuk növelése érdekében. A CRM rendszerek bevezetése több pályázatba is jól beilleszthető. A lehetőség kihasználására a legnagyobb esélye azoknak a vállalatoknak van, melyek gyorsan be tudják adni pályázataikat” - állítja Dr. Mátyás István pályázatírási tanácsadó, aki a rendezvény látogatói számára ingyenes konzultációt biztosít.
A II. Virtuális HR EXPO-n alkalmazott technológiának köszönhetően a vendégeknek a kiállítás alatt módjuk van megtekinteni az élőben sugárzott előadások videó közvetítését, az egyes standokról információs anyagokat letölteni, valamint a kiállítókkal beszélgetni. Az eseményen történő részvétel nagyon egyszerű: a látogatóknak március 8-án vagy 9-én, 10 és 16 óra között kell felkeresniük a http://www.hrexpo.hu oldalt, ahol beléphetnek a standok közé.
A rendezvény főtámogatója a SugarCRM, szakmai támogatója az Informatikai Vállalkozások Szövetsége. A kiállítók között megtalálható az Ernst & Young, az Interim management, a Profession.hu, a Drégelyvár Oktatási Központ, az Oracle Magyarország Kft., a SugarCRM, valamint megismerhető a Microsoft Dynamics CRM-re épülő, a humán területek igényeire kialakított HR-CRM megoldás a Dynafix Kft. szakértőinek bemutatásában. A kiállítás médiatámogatói a CV online, a Jobline.hu, a Monster.hu, a Menedzserpraxis.hu, a Workplus, a Pang.hu, a Bitport.hu, a Prím.hu, a Terminal.hu, valamint a Juventus és a Kontakt rádió.
A II. Virtuális HR Expo előadásaiból
- Adóforradalom 2011 - Vámosi-Nagy Szabolcs, Ernst & Young
- Cafetéria egyszerűen - Bauer Éva, Multi Pay Zrt.
- Mit tehetünk a szervezeti bizalom visszaállításáért? - Galambos Ágnes, Krauthammer Kft.
- HR-CRM megoldás Microsoft alapokon - Polocz Anett, Dynafix Kft.
- Hatékony teljesítménymérés a Sugar Enterprise-ban - Laczkó János, Infotéka Kft.
- Oracle CRM 2011-ben - Visky Máté, Fehér Csaba, Oracle Magyarország
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.