Szervezeti változások a Toshiba budapesti irodájánál
A Toshiba magyarországi képviseletének Retail Account Manager-i pozícióját 2011 februárjáról Nagy Gábor látja el. A szakember elsődleges feladatai közé tartozik az áruházláncokkal való kapcsolattartás, a retail értékesítés koordinálása és a termékmanagement. A Toshiba budapesti irodája a jövőben négy fővel folytatja működését.
Nagy Gábor 2003 óta dolgozik informatikai-kereskedelmi területen. Első munkahelyén rövid időn belül üzletvezetővé léptették elő. Ezt követően öt éven át tevékenykedett egy elektronikai eszközöket forgalmazó áruházlánc kereskedelmi vezetőjeként, majd kereskedelmi projektmenedzserként folytatta pályafutását jelenlegi kinevezéséig. A 28 éves szakember többek között rendszerinformatikusi végzettséggel rendelkezik, valamint több kereskedelmi tréningen is részt vett.
A szervezeti átalakítások keretein belül további változást jelent, hogy Leskó László Country Manager-i pozícióban folytatja munkáját, és a továbbiakban a Toshiba magyarországi notebook üzletágának teljes koordinálása lesz a feladata.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor műszaki vezérigazgató-helyettese a pakisztáni leányvállalatnál folytatja karrierjét
- Fókuszban az informatikai vezetők
- Új vezető a Siemens magyar kommunikációs csapatában
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- A Toshiba szolgáltatásokkal erősíti magyarországi pozícióit
- Új ügyvezető az LG magyarországi központú leányvállalatánál
- Toshiba napelempark épül Bulgáriában
- Az IBM Europe elnökét várják a XXI. Vezérigazgatói Találkozóra
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Multimédiás netbook: Toshiba NB550D
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.