Marketing menedzsment céget vásárolt a SAS
Az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások egyik piacvezető szállítója, a SAS, felvásárolta a marketingerőforrás-gazdálkodás terén úttörőnek számító amerikai Assetlinket. A SAS ügyfélintelligencia megoldásai az Assetlink optimalizációs eszközeivel széleskörű támogatást nyújtanak marketingkampányok tervezéséhez, kivitelezéséhez és hatékonyságuk növeléséhez.
A most bejelentett akvizíciónak köszönhetően az Assetlink és a SAS ehhez kínál ezentúl a vállalatoknak átfogó, új eszközt. Az Assetlink a sokcsatornás marketingkampányokhoz szükséges hatékony munkafolyamatok biztosításával kiküszöböli az esetleges szűk keresztmetszeteket, és optimalizált működést tesz lehetővé. Az Assetlink eszközeinek birtokában a SAS megoldásai továbbá hozzájárulnak a források hatékonyabb kihasználásához és a minden korábbinál precízebb mérések alapján készült beszámolók elkészítéséhez. A SAS és az Assetlink alkalmazásainak kombinációja főleg azoknak a vállalkozásoknak válik majd hasznára, melyek marketing célokra már most is SAS-t alkalmaznak.
A SAS és az Assetlink integrációja a marketing azon területeire is kiterjed, melyeket az eddig elérhető szoftvermegoldások nem fedtek le: A marketing teljeskörű kezelése valósidejű analitikával ötvözve lehetővé teszi a vállalati üzenetek precíz irányítását a különböző kommunikációs csatornákon keresztül, pl. a call centerben, a weboldalon, a mobilkommunikáció során és a közösségi portálokon. Ezen kívül a fogyasztói magatartás előrejelzése, a haszonkalkuláció és a fogyasztói hangulat megítélése is könnyebbé válhat.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai portfólióját erősíti a Magyar Telekom
- 50 forintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Magyar Telekom: kisebb bevétel és eredmény 2010-ben
- Lassulhat az informatikai piac növekedése a Hewlett-Packard szerint
- Előtérben az integrált humánügyviteli rendszerek
- DBH: négszázmilliós befektetés a felhőszolgáltató CE On-Demand Zrt-be
- Szerbia leállíthatja az állami távközlési vállalat eladását
- Közel 10 százalékos árbevétel-növekedés a 77 Elektronika Kft.-nél
- Válság alatt is növekedett az ACE Telecom
- Kiemelt helye van Magyarországnak a Samsung világában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.