Megnyitott a HR és CRM EXPO
A http://www.hrexpo.hu címen ingyenes előadásokkal és szoftverbemutatókkal várja az érdeklődőket az online kiállítás, melyen a látogatók a humánerőforrás-gazdálkodás legjobb gyakorlatait, valamint az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek legújabb fejlesztéseit ismerhetik meg.
A március 8-án és 9-én, reggel 9 és délután 16 óra között látogatható eseményt a rendezők úgy építették fel, hogy az visszaadja a hagyományos expók hangulatát. Az érdeklődők navigálhatnak a standok között, és ha őket érdeklő ajánlatra bukkannak, azonnal interaktív kapcsolatba léphetnek az adott cég képviselőjével, vagy akár zárt tárgyalóban folytathatják le a bizalmas megbeszéléseket. A neves magyar és nemzetközi szakértők előadásaira emellett ingyenes a belépés. Így a látogatók élőben hallgathatják meg többek között a SugarCRM EMA menedzserének, Katarina Parkanskának, valamint az IBM két szakértőjének, Wesley Chungnak és Erik Hoogerhuisnak előadásait a CRM rendszerek kihívásairól, és Kulcsár Alexandra, az Optimum4 ügyvezető partnerének tapasztalatait a HR vezetők informatikai projektekbe történő bevonásáról.
A rendezvénynek külön aktualitást ad az Új Széchenyi Terv megjelenése, mivel az ügyfélkapcsolatok kezelését támogató CRM rendszerek bevezetése több pályázatba jól beilleszthető. A II. Virtuális HR EXPO szervezője a HR Portál, főtámogatója a SugarCRM, szakmai támogatója pedig az Informatikai Vállalkozások Szövetsége. A szervezők az esemény látogatói között 3 darab wellness hétvégét sorsolnak ki. A kiállítás, valamint az előadások részletes programja a http://www.hrexpo.hu webcímen érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.