Két konferencia az online kereskedelemről
Ahogy egyre inkább az interneten szerezzük be repülőjegyünket, a karácsonyi ajándékokat, vagy akár a bioélelmiszert, ahogy a hálón keresztül foglalunk szállást, intézünk adóügyeket, vagy jelentkezünk be az ügyfélszolgálatra, úgy válik egyre divatosabbá, hogy mindezekről a kérdésekről beszéljünk is, szakmai konferenciák keretében mérjük fel ezen új piaci terület jellemzőit, hatásait. Tavasszal két e-commerce konferenciát is rendeznek: március 29-én a PC World invitálja konzultációra a webáruházak üzemeltetőit, illetve az e-kereskedelem terén most induló vállalkozásokat a Kinnarps Hungary Váci úti irodaházába; május 5-én és 6-án pedig a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK.org) tartja immár nyolcadik e-kereskedelmi konferenciáját a gárdonyi Nautis Vital Hotelben.
Ez utóbbi - hűen a hagyományhoz - a GKI-NET-nek a 2010-es év e-kereskedelmi eredményeit és az idei prognózisokat bemutató, és először a konferencián elhangzó kutatási jelentésével kezdődik. A további programban kiemelt szerepet kap a közösségi vásárlás üzleti modelljének és működő példáinak bemutatása, a várható fejlődési irányok és piaci hatások elemzése, megvitatása, nemzetközi kitenkintéssel és külföldi előadóval.
A SZEK-konferencián külön szekció foglalkozik majd az egyre inkább komplex médiaeszközzé váló mobiltelefonokkal és egyéb mobileszközökkel, azó esik azok e-kereskedelmi lehetőségeiről, jelenlegi felhasználásairól és az áttörés várható idejéről; valamint a mobil eszközökön való hirdetések speciális lehetőségeiről. További előadások foglalkoznak az áruházi számok, statisztikák rejtelmeivel és az elemzés hatékonyságával.
A rendezvény második napján egy barátságos villásreggeli közben a hazai e-kereskedelmi szakma legismertebb sikertörténeteinek főszereplőivel, valamint az e-kereskedelem területén ígéretes vállalkozások után kutató befektetőkkel beszélgethetnek a résztvevők személyes sikereikről, a piaci kilátásokról, új vállalkozásokról, ötletekről és az eredményes internetes cégépítés titkairól
Az időben közelebbi - március végi - PC-World rendezvény is külön hangsúlyt fektet a mobiltechnológiai kihívásokra. Az e-Commerce 2011 betekintést enged a jó üzlet- és ügyfélszerzési módszerekbe, hasznos segítséget kínál a boltindításban és a profitábilis működés területén.
A két kifejezetten e-commerce rendezvény mellett a SZEK.org más rendezvényeken is szerepet vállal az elektronikus kereskedelem népszerűsítési érdekében, így például most tavasszal az április 6-i SmartMobil konferencián, és a májusi SZEK-konferenciát közvetlenül megelőző Media Hungaryn is.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- Csütörtökön jön a BI Évkönyv bemutató konferencia
- Webshopban is árul a Lindab
- A török miniszterelnök nyitja meg - Angela Merkel társaságában - február 28-án a CeBIT-et
- 60 ezer feletti látogatószámmal zárt a Mobile World Congress
- Rekordokat dönt a Mobile World Congress
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.