E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
Az elektronikus kereskedelem az utóbbi évtized legdinamikusabban fejlődő üzlete világszerte. A webshopok, webáruházak rohamosan fejlődnek, és hasonló ütemben szaporodnak. Jelenleg a GKIeNET 2700 magyarországi legális webshopot tart nyilván. A kosaras rendszerben működő, fizikai áruk értékesítésével foglalkozó e-kereskedelem forgalma 2009-ben 99 milliárd forint volt. Nem csoda hát, hogy ilyen sokan vágtak bele, és még számosan törik a fejüket a kérdésen: e-kereskedjek-e? Azok közül pedig, akik már belevágtak, mintegy 2620-an azon törik a fejüket, miért nem tartoznak a forgalom 93%-át generáló körülbelül 80 e-kereskedő közé.
A SzEK.org őszi konferenciája azt kívánja bemutatni az érdeklődőknek, hogy milyen üzleti feltételek és döntések mentén válhat sikeressé egy e-kereskedő. A leggyakrabban elhangzó kérdés megválaszolása helyett – „Mennyibe kerül egy webáruház?” – azt próbáljuk megválaszolni: mi kell ahhoz, hogy megtudjuk, mennyibe kerül egy sikerre esélyes webáruház.
A konferencián előadást tart többek között Dr. Bőgel György, a CEU tanára, Aranyossy Márta és Nemeslaki András, a Corvinus Egyetem oktatói, Kis Ervin Egon, a SzEK.org elnöke. Több gyakorló e-kereskedő is megosztja tapasztalatait a hallgatósággal: Sáfrány Katalin a Praktiker, Kónya Krisztián a PetNet.hu és Weiler Péter a Brands.hu képviseletében.
A konferencia kiemelt támogatója a MobilFizetés Szolgáltatás, amely egyedülálló mobil fizetési szolgáltatásokat kínál T-Mobile és Telenor előfizetőknek.
További információk: www.mobilfizetes.hu
Kapcsolódó cikkek
- Etikai kódex szerint működne a jövőben a közösségi vásárlás
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- A Paypal a jövő?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.