A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
Kizárólagos disztribútora lett a Wallitrade Copy Kft. a Xerox Magyarország által forgalomba hozott széles formátumú berendezéseknek az idei évtől.
A Xerox az elmúlt évek itthoni tapasztalatainak mérleglése alapján és a nemzetközi tendenciákat követve döntött amellett, hogy 2011-től a szélesformátumú megoldásokat használó ügyfeleinek kiszolgálását, a velük közvetlen és rendszeres kapcsolatot ápoló, a piacon élvonalbeli cégre, a Wallitrade-re bízza. A hazai nyomtatástechnikai piacon 20 éve működő, és ezen a területen évről – évről kiemelkedő forgalmat teljesítő vállalat célja, hogy tovább növelje a Xerox termékek forgalmát, bővítse a meglévő partneri kapcsolatokat, és a specializáltabb megrendelői igényeket is a feladatra optimalizált, költséghatékony eszközökkel, megoldásokkal szolgálja ki. A gépek értékesítésén túl ugyanakkor a Wallitrade a Xerox szoftveres megoldásainak is kiemelt szerepet szán a Xerox portfólió kezelése során, és továbbra is teljes körű szerviz hátteret biztosít ügyfeleinek.
A két cég közti megállapodás révén a Xeroxtól érkezett szakember a széles formátumú rendszerek értékesítési feladatainak ellátására. Weiszhaupt Gábor 5 éven keresztül foglalkozott a szélesformátumú berendezésekkel a Xerox Magyarország Kft-nél. Mostantól ennek az üzletágnak a felépítésével, menedzselésével és folyamatos bővítésével fog foglalkozni a Wallitradenél.
Kapcsolódó cikkek
- A PROS árképzési és bevétel-optimalizálási rendszerét választotta a Malév
- A Nokia 16 ezer munkatársat "érintő" átalakításra készül
- A szlovák kormány eladja a Slovak Telekom távközlési céget
- A szerb kormány alacsonynak találja a Telekom Austria ajánlatát a nemzeti távközlési vállalatra
- Egyelten ajánlat a szerb állami távközlési vállalatra
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- Három új alelnök a Xerox-nál
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- A Xerox csökkenő negyedéves profitot jelentett
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.