Létrejön a legnagyobb magyarországi álláskereső adatbázis
A JOB Kft. szellemi, diplomás kölcsönzött munkavállalóinak száma eléri a 200 főt, éves árbevétele az 1,2 milliárd forintot - olvasható a közleményben.
Az új cég a jövőben fő tevékenysége - a kölcsönzés és közvetítés - mellett többek között rehabilitációs üzletágát fejlesztené tovább, vagyis a megváltozott munkaképességűek nyílt munkaerő-piaci integrálására koncentrálna. Ennek első lépéseként együttműködési nyilatkozatot írtak alá a Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központja (MEREK), és a Down Egyesület vezetőivel.
Mindkét most egyesülő cég magyar tulajdonú, a JOB Kft. 1992-ben alakult , míg a Tele-Scope Személyzeti Tanácsadó Kft. 2001 óta működik, fő profilja a banki és pénzügyi szolgáltatói szektorban történő munkaerő-kölcsönzés. A Tele-Scope emellett saját üzemeltetésű call centere révén outsourcing szolgáltatásokat is biztosít partnereinek a telekommunikációs és a pénzügyi piacon.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- Adatközpont-iparági fogalomtárat készített az IVSZ
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Boldog munkavállalók és az üzleti siker
- Programajánló és közösségi oldal egyben
- Szabadon megtekinthetők a '40-es évek filmhírei
- Egyszerűbb átszállások a MÁV-START továbbfejlesztett honlapjával
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- Egyre kevesebb a nő a technológia világában
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.