Vállalatfejlesztési vezérigazgató-helyettes érkezik a Telenorhoz
A Telenor Magyarország a fenti területek összehangolt, hatékony működésének erősítése érdekében új felsővezetői pozíció létrehozásáról döntött, s az ezzel járó feladatok ellátásával III. Klausz Ferencet bízta meg. Az új vezérigazgató-helyettes pályája korábbi állomásain szerteágazó távközlési és infokommunikációs tapasztalatokat szerzett, melyek többek között szolgáltatások kifejlesztésére és újrapozícionálására, szervezeti struktúrák felépítésére illetve újratervezésére, továbbá működési hatékonyságot növelő stratégiák és szabályozási keretrendszerek kidolgozására egyaránt kiterjedtek.
III. Klausz Ferenc pályafutását Amerikában az AMI Research-nél kezdte mint mérnök majd a CUC Internationalnél folytatta partner menedzserként. 1997-ben az A.T. Kearney üzletviteli tanácsadó cégnél kapott megbízást, ahol főként üzletviteli tanácsadással, üzletfejlesztéssel foglalkozott. 2000-től a virginiai irodát a budapestire cserélte, ahol a Telekommunikáció és High Tech Osztály vezető menedzsereként dolgozott. 2002-ben az Oracle csapatához csatlakozott a közép-kelet európai régióért felelős e-stratégiai tanácsadóként. 2005-ben visszatért az A.T. Kearney-hez, akkor már igazgatóként. 2011. május 2-ával innen csatlakozik a Telenor csapatához.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- Andrea Gaal a nemzetközi disztribútori hálózat vezetőjeként folytatja pályafutását
- Laczkó Tóth Gergely a GTS Hungary új ügyvezető igazgatója
- Új ügyvezető igazgató a Canon Hungária élén
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
- Volt Kodakos vezetőt igazolt a Xerox
- Marketing vezetői pozíció a Szallas.hu-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.