Változik az OKI Europe vezetése
2011. április 18-tól Terry Laidlawot, a Keleti Régió korábbi regionális alelnökét nevezték ki az OKI Europe Ltd. ügyvezető igazgatójának. Fő felelőssége az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régió vezetése lesz. Az informatikai iparág különböző területein több mint 35 éves tapasztalattal rendelkező Laidlaw 1992-ben csatlakozott az OKI-hoz, azóta sikeres, erős üzletágat épített fel Közép- és Kelet-Európában, valamint a Közel-Keleten.
A Laidlaw alá tartozó Harry Takahashi, az OKI Data Corporation stratégiai tervezési irodájának volt divízióvezetője, 2011. április 1-jétől veszi át az OKI Europe újonnan létrehozott helyettes ügyvezető igazgatói posztját. Laidlawt az OKI Europe csoport napi vezetési feladataiban fogja támogatni. Takahashi 1982-ben csatlakozott az OKI-hoz, azóta mind Japánban, mind Európában különböző szerepeket töltött be a szervezetben, legutóbb az EMEA régió marketing alelnökeként.
Piotr Nowak, a közép- és kelet-európai (CEE) térség regionális alelnöke veszi át Laidlawtól a Keleti Régió alelnöki szerepét is, amelynek nyomán a vállalat CEE régiója mellett az indiai szubkontinenst, a Közel-Keletet, és Afrika Szaharától délre fekvő területeket is tartalmazó Keleti Régióért is felelős lesz.
Azzal, hogy az OKI Európán belül új ügyvezetői igazgatói irodát nyit, a vállalat elismeri az EMEA térség megnövekedett jelentőségét az OKI csoport egészében.
Hiro Hayashi marketing-alelnök március végén visszatér az OKI Data Corporation japán központjába, ahol a Globális Szolgáltatások és Megoldások Divízió vezetőjeként irányítja a vállalat kiemelt nyomtatási szolgáltatásokat és dokumentum-megoldásokat nyújtó részlegének fejlődését. Az OKI Europe-on belül helyét Tetsuya Kuri fogja elfoglalni, aki jelenleg a Globális Menedzselt Nyomtatási Szolgáltatásokért felel.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalatfejlesztési vezérigazgató-helyettes érkezik a Telenorhoz
- Nyomtatók bioműanyagból
- Az OKI helyzete a földrengés után
- Új marketingmenedzser a HP hazai szoftverüzletágának élén
- Felhőben: az informatikai vezetők éves találkozója
- Hirsch Gábor a Microsoftnál
- Új műszaki vezérigazgató-helyettes a Telenornál
- OKI C9655: Nagyformátumú, színes egyéniség
- Szervezeti változások a Toshiba budapesti irodájánál
- A Telenor műszaki vezérigazgató-helyettese a pakisztáni leányvállalatnál folytatja karrierjét
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.