Arccal az ügyfelek felé
Szarka István, az IBM Global Service munkatársa a Siebel CRM alkalmazásaiban felhasznált, illetve az általa támogatott IBM megoldásokat és a téma kapcsán a KFKI IFI-vel közös szolgáltatásaikat mutatta be, míg a Lucent Technologies CRM Slutions Team-étől Hraskó Gábor a két cég stratégiai szövetségében meghatározott Lucent megoldásokat ismertette. Az említett szövetség egyrészt a Lucent ügyfélszolgálati és munkafolyamat vezérlési termékeinek és a Siebel front-office alkalmazásának az egyszerűbb és intelligensebb ügyfélkapcsolat szervezés érdekében történő integrálására vonatkozik, de a multimédia környezetben történő munkafolyamat vezérléshez készült CRM Central 2000 szoftverüknek a Siebel Enterprise Applicationnal és a Siebel eBusiness alkalmazásokkal való integrálásáról, vagyis a két cég back- és front-office rendszereinek együttműködéséről is szól, amellyel az üzleti folyamatoknak a vállalat egészén keresztüli megvalósítását támogatják.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Oracle-Siebel közös termék- és terméktámogatási stratégia
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Számadó: integrált vállalatirányítási csomag minicégeknek
- Microsoft Navision integrált vállalatirányítási rendszer a Synergon csoportnál
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.