Arccal az ügyfelek felé

Fekete Gizella, 2000. május 3. 21:35
A két hete alakult Siebel Systems Magyarország Kft. implementációs partnereként tartott május 3-án CRM szemináriumot a KFKI Számítástechnikai Rt. Egyedi Alkalmazás-Fejlesztési Irodája (IFI).
Az 1993-ben alapított, kizárólag az ügyfélkapcsolat kezeléssel járó gondokkal küszködő vállalatok számára megoldásokat, eBusiness alkalmazásokat kínáló kaliforniai Siebel Systems ügyfelei között ma már olyan világmárkát képviselő vállalkozások találhatók, mint a Compaq, az IBM, a Lucent Techologie, a Microsoft, a Siemens, a Sun vagy a Yahoo, melyek közül például a Lucent Technologie és az IBM a cég stratégiai partnereivé is váltak. A szövetségek tartalmáról a két cég magyarországi vállalataitól jött szakemberektől hallhattak a résztvevők. Az implemetáció során helyi partnereire támaszkodó Siebel Systems előadója, Aidan Callay elsősorban a termékkel elérhető eredményekre és megtérülési mutatókra koncentrált, hangsúlyozva, hogy CRM megoldásukkal bármilyen értékesítési csatorna (web & e-mail, hívásközpont, ügynöki, viszonteladói) esetén eredményes és hatékony lehet a legkülönbözőbb ipari és szolgáltatási területeken (pénzintézet, biztosítás, kommunikáció, energia stb.) tevékenykedő felhasználóik ügyfélkapcsolat kezelése. A különböző CRM munkahely típusokat, a Siebel termékek szolgáltatásait - eladás- és marketing támogatás, ügyfélszolgálat - és a felhasználókkal való kapcsolattartás lehetőségeit a KFKI IFI-től Sipos Győri Attila ismertette, míg az Iroda CRM rendszerek létrehozásához és működtetéséhez kapcsolódó szolgáltatásait tartalmazó keretrendszer elemeiről (pl. folyamat kezelés, alkalmazás fejlesztés, architektúra kezelés, modellezés, megvalósítás, üzleti elemzés) - külön kiemelve az IBM és a Lucent kapcsolati pontokat - Tomsics László beszélt.

Szarka István, az IBM Global Service munkatársa a Siebel CRM alkalmazásaiban felhasznált, illetve az általa támogatott IBM megoldásokat és a téma kapcsán a KFKI IFI-vel közös szolgáltatásaikat mutatta be, míg a Lucent Technologies CRM Slutions Team-étől Hraskó Gábor a két cég stratégiai szövetségében meghatározott Lucent megoldásokat ismertette. Az említett szövetség egyrészt a Lucent ügyfélszolgálati és munkafolyamat vezérlési termékeinek és a Siebel front-office alkalmazásának az egyszerűbb és intelligensebb ügyfélkapcsolat szervezés érdekében történő integrálására vonatkozik, de a multimédia környezetben történő munkafolyamat vezérléshez készült CRM Central 2000 szoftverüknek a Siebel Enterprise Applicationnal és a Siebel eBusiness alkalmazásokkal való integrálásáról, vagyis a két cég back- és front-office rendszereinek együttműködéséről is szól, amellyel az üzleti folyamatoknak a vállalat egészén keresztüli megvalósítását támogatják.

Kulcsszavak: KFKI Siebel CRM ügyvitel

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01