A Sony vesztsége több mint hatszorosára nőtt
A japán Sony szórakoztatóelektronikai csoport 259,59 milliárd jen veszteséget jelentett csütörtökön a márciussal zárult üzleti évéről adózás után, több mint hatszor nagyobbat az előző évi, 40,8 milliárd jenes hiánynál.
Az üzleti eredmény szintén több mint hatszoros volt, csak a pozitív oldalon: 199,82 milliárd jenre nőtt 31,77 milliárdról. Főleg a játékok üzletága javította az eredményt. Ebből adóelszámolás-változások miatt lett veszteség a részvényeseket megillető profit szintjén. A csoport 425,34 milliárd jen adót fizet az elmúlt pénzügyi év után az előző évi 13,96 milliárd helyett.
A bevétel 7,181 billió jenre csökkent 7,214 billióról.
A most folyó üzleti év egészére 80 milliárd jenes adózott eredményt, 200 milliárd jenes üzleti eredményt és 7,5 billió jenes bevétel jósolt magának a cég a csütörtökön megjelent beszámolóban.
Kapcsolódó cikkek
- Növelte forgalmát és nyereségét a HP a második negyedévben
- Csökkent a Vodafone nyeresége
- Új vakuval villant a Sony
- Nőtt a Telenor világpiaci nyeresége az első negyedévben
- Csökkent a Telenor Magyarország árbevétele és nyeresége
- Két táblagéppel rukkolt elő a Sony
- Innovációs díjat nyert a félig áteresztő tükör
- Az IBM nyeresége 10 százalékkal nőtt az első negyedévben
- Rekordnegyedévet zárt az Intel
- Synergon: kisebb bevétel és veszteség 2010-ben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.