Elektronikus aláírás szolgáltatót vásárolt az Adobe
Az Adobe Systems bejelentette, hogy megvásárolta az EchoSign vállalatot, amely az elektronikus aláírások és az aláírás-automatizálás egyik vezető, webes alapú szolgáltatója. Az EchoSign egy úttörő megoldás az elektronikus aláírások kezelése terén, amely az Adobe dokumentum-megosztási szolgáltatásokat kínáló platformjának egyik fő alkotóelemévé válik, hogy biztonságosan oszthasson meg dokumentumokat általános hozzáféréshez, ellenőrzéshez vagy jóváhagyáshoz.
Az EchoSign megoldását jelenleg több, mint három millió felhasználó használja világszerte, és ezentúl az Adobe dokumentum-megosztási szolgáltatásokat kínáló platformjának részét képezi. Az EchoSign megoldás más Adobe dokumentumszolgáltatásokkal is integrálva lesz. Ilyen szolgáltatások például a fájlátvitel kezelésére szolgáló SendNow, az űrlapok létrehozására szolgáló FormsCentral, és az online PDF-fájlok létrehozására szolgáló CreatePDF. Azáltal, hogy az EchoSign megoldás csökkenti a dokumentumok hagyományos módszerrel – faxon vagy gyorspostai küldeményen keresztül – történő aláírásához szükséges időt és költségeket, lehetővé teszi a felhasználók számára az értékesítési ciklusok jelentős felgyorsítását, a dokumentumok nyomon követhetőségének javítását, valamint az aláírt szerződések kezelésének központosítását egy egyszerűen használható felhőszolgáltatáson keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Viszonteladói hálózatának bővítésére készül a Nordtelekom
- Átszervezésekre készül Romániában a Nokia
- Újabb öt országgal bõvült a Sony Ericsson közép-európai régiója
- Az Algotech ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését
- Tízezres leépítésre készül a Cisco
- Sikeres a BalaBit nemzetközi stratégiája
- A Beltáv ügyfeleire hajt a Nordtelekom Nyrt.
- A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A BTel kérelmezte kötvényeinek bevezetését a BÉT-re
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.