Join, Do, Win - Rendhagyó Lenovo road show Kelet-Európában
„A DO Tour a Lenovo stratégiájának egyik eleme, mellyel a ”DOer”-ekre szeretnénk fókuszálni. Mi nem csak számítógépeket és notebookokat gyártunk, hanem segíteni is szeretnénk vásárlóinkat – függetlenül attól, hogy vállalkozóról, művészről, üzletemberről vagy diákról van szó –, hogy jobban teljesítsenek a munkájukban, és a Lenovo legújabb eszközeit használva valóra válthassák álmaikat” – nyilatkozta Biró Emese, a Lenovo Kelet-Európáért és Törökországért felelős marketing menedzsere. „Azt szeretnénk, ha a vásárlóink közelebbről megismerhetnék a legfrissebb termékeinket és technológiáinkat, így például legújabb noteszgépeinket, All-In-One számítógépeinket, nem is beszélve a tabletekről, amiket most mutatunk be az európai piacon.”
17 helyszínen 37 promóciós nap alatt a szervezők több tízezer látogatót várnak, köztük több száz üzleti partnert és újságírót. Minden egyes helyszínen a közönség:
- kipróbálhatja a legújabb termékeket,
- beszélgethet a Lenovo szakértőivel,
- megismerheti és igénybe veheti a különleges ajánlatokat
- élvezheti ”DOer”-ek előadásait (hazai zenészek, művészek, előadók)
- részt vehet különleges játékokban, a szerencsések pedig ajándékokat nyerhetnek
A Lenovo DO Tour a világhálón is nyomon követhető lesz. A www.lenovodotour.com/hu oldalon az érdeklődők a road show-val kapcsolatos aktuális információk mellett hamarosan egy játékot is találnak. Az online versenyben kilenc kihívásra lehet nevezni olyan témákban, mint például a környezetvédelem, oktatás, egészség és fitness, technológia vagy a művészet és dizájn. A nyertesekre számos Lenovo termék, fődíjként pedig egy egyhetes pekingi utazás vár.
Kapcsolódó cikkek
- Új ThinkPad Edge laptopok: üzlet és életmód egyben
- IdeaPad YOGA: az Ultrabook és a tablet fúziója a 4-in-1 élményért
- Ütős Android 4.0 alapú tabletek a Lenovo gyártósoráról - IdeaTab S2 és K2
- A világ legkisebb asztali PC-je a Lenovo-tól
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5
- Felülmúlták a várakozásokat a Lenovo harmadik negyedévi eredményei - lemondott az elnök
- Már több Lenovo-t adnak el, mint Dell-t
- Divat és csúcstechnológia: Három új Lenovo ultrahordozható laptop
- Lenovo DO Tour roadshow itthon is
- Három új asztali DO gép a Lenovotól - Főként kis- és középvállalkozásoknak
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.